Pályázzon Ön is a Magyar Franchise Szövetség 2018. évi díjaiért

Pályázzon Ön is a Magyar Franchise Szövetség 2018. évi díjaiért

Pályázzon Ön is a Magyar Franchise Szövetség 2018. évi díjaiért

Idén ismét kiírásra kerültek a Magyar Franchise Szövetség pályázatai.
A korábbi évhez képest változás, hogy két franchise átvevői kategóriával bővült a díjak köre.

Éljen a lehetőséggel, pályázzon a Magyar franchise Szövetség díjaira, vagy indítsa el valamely kiemelkedő franchise partnerét a versengésben!

Részvételi feltételek: kizárólag a Magyar Franchise Szövetség rendes tagi státusszal rendelkező franchise átadó tagjai, valamint a hozzájuk tartozó franchise átvevők pályázhatnak.

Minden kategóriában egy díj kerül kiosztásra. A Magyar Franchise Szövetség fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő pályázat hiányában az adott kategóriában nem hirdet pályázati nyertest.

A pályázatokat a következő kategóriákban várjuk:

Hálózatok számára kiírt díjak:

1, Az Év Hazai Franchise Hálózata
2, Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata
3, Külföldön sikeresen terjeszkedő hazai hálózat
4, Marketing Díj
5, Az Év Innovatív Franchise Hálózata
6, Internet Média és Web Díj

Franchise átvevők számára kiírt díjak:

7, Az Év Franchise Átvevője
8, Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője
9, Az Év Multi-unit Franchise Átvevője
10, Az Év Multi-brand Franchise Átvevője

 

A pályázatok benyújtásának határideje: 2018. december 1.
A benyújtás módja: A Magyar Franchise Szövetség titkársága számára e-mail-ben a fotitkar@franchise.hu, vagy az info@franchise.hu címekre, illetve postai úton a 1027 Budapest, Margit körút 64/B címre.
A pályázat elbírálója: a Magyar Franchise Szövetség elnöksége.

Az elbírálás kritériumai az egyes kategóriákban

Az elbírálás kritériumai az egyes kategóriákban

 1, Az Év Hazai Franchise Hálózata 
• országos lefedettséggel és szakmai ismertséggel rendelkező, több mint 5 éve működő hazai hálózat
• egységszám (saját és franchise egységek)
• egységszám alakulása az előző években
• forgalom alakulása az előző évekhez viszonyítva
• márkaismertség
• külföldi jelenlét
• know-how fejlesztése
• a pályázó indokolása.
2, Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata 
• egységszám alakulása az előző években
• egységszám növekedése 2018-ban
• forgalom alakulása az előző évekhez viszonyítva
• a biztonságos és megalapozott hálózatbővítés szempontjai
• márkaismertség
• a pályázó indokolása.

3, Külföldön sikeresen terjeszkedő hazai hálózat 

• külföldi egységszám (saját és franchise)
• nemzetközi forgalom alakulása
• a know-how külföldi adaptációja
• a biztonságos és megalapozott nemzetközi hálózatbővítés szempontjai
• a pályázó indokolása.

4, Marketing Díj 

Az év kiemelkedő marketing tevékenységet folytató franchise hálózata

• országos lefedettséggel és szakmai ismertséggel rendelkező hálózat
• márkaismertség növekedésének aránya (a vizsgált évben azt megelőző évekhez viszonyítva)
• marketing koncepció részletes bemutatása (kreativitás előtérben)
• néhány média megjelenés, reklámkampány dokumentálása
• országos marketing tevékenység hatékonysága
• a pályázó indokolása.

5, Az Év Innovatív Franchise Hálózata 

• szakmai ismertséggel és elismertséggel rendelkező hálózat
• a hálózaton belül megvalósult szakmai innováció lényegi bemutatása
• a fejlesztés eredményeként létrejövő esetleges gazdasági hasznosulás
• eredetiség, újszerűség
• innováció hatásának köszönhető forgalom- és/vagy ismertség növekedése
• a pályázó indokolása.

6, Internet Média és Web Díj

Az év kiemelkedő internetes tevékenységet folytató franchise hálózata

• weboldal(ak) megjelenése
  1. design: a weblap vizuális megjelenése és tartalmának megismerése milyen összbenyomást kelt a látogatóban. Megjelenés, színvilág, grafika támogatja-e a megadott célkitűzést, valamint mennyire van összhangban a tartalommal
  2. interaktivitás: milyen formában ad lehetőséget a honlap a látogatóknak/franchise partnereknek a kapcsolattartásra. A honlap tartalma/szolgáltatásai mennyire használják ki a web által nyújtott kétirányú kommunikációs lehetőségeket
  3. tartalom: a honlap tartalmi része mennyire támogatja a marketing célkitűzés megvalósítását
• közösségi oldalakon való kommunikáció, kapcsolattartás
  1. tartalom szerint
  2. aktivitás szerint
• internetes megjelenések, a hálózat interneten futó reklámjai, blogjai, egyéb megjelenési formái

7, Az Év Franchise Átvevője 

• tevékenység megkezdésének időpontja
• működő egységeinek száma
• forgalom alakulása az előző évekhez viszonyítva
• átvevő hozzájárulása a hálózat fejlődéséhez, innováció
• rendszergazda indokolása.

8, Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője 

• felső korhatár 35 év
• tevékenység megkezdésének időpontja
• átvevő hozzájárulása a hálózat fejlődéséhez
• forgalom alakulása az előző évekhez viszonyítva
• rendszergazda indokolása.

9, Az Év Multi-unit Franchise Átvevője 

  • tevékenység megkezdésének időpontja
  • működő egységek száma
  • vendégszám-, tranzakciószám alakulása az előző évekhez viszonyítva
  • átvevő innovatív ötletei, azok megvalósulása a hálózatban (amennyiben van ilyen)
  • alkalmazottak száma
  • rendszergazda indokolása

10, Az Év Multi-brand Franchise Átvevője 

  • tevékenység megkezdésének időpontja a különböző hálózatoknál
  • különböző franchise hálózatokban való működő egységek száma
  • az egyes egységek forgalmának alakulása, növekedése
  • átvevő innovatív ötletei, azok megvalósulása a hálózatban (amennyiben van ilyen)
  • ajánlás egy rendszergazdától
Várjuk tagjaink pályázatait!

Cikkek

Nyissa meg saját BioHair fodrászatát!

Az országos lefedettséggel rendelkező, folyamatosan bővülő BioHair franchise hálózat új szalonok nyitásához vállalkozó partnereket keres Budapesten és vidéken is! További információkért látogasson el a www.biohair.hu/franchise

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu