Matthew Haller személyében új ügyvezetőt választott a Nemzetközi Franchise Szövetség (IFA).
Az új vezető feladatai a szövetség elnökségével, és az alapítványával való együttműködés, illetve a munkatársak koordinálása, hogy a franchise szektor minél gyorsabban felülkerekedjen a pandémia okozta nehézségeken.
Ezen túlmenően Haller növelni kívánja az IFA tagság értékét azáltal, hogy a gazdasági válságból való kilábaláshoz szükséges eszközök biztosítására összpontosít. Célja, hogy a tag hálózatok erősebben és fókuszáltabban jöjjenek ki a válságból, mint amilyenek azt megelőzően voltak.
“Az elmúlt hónapokban abban a kiváltságban volt részem, hogy együtt dolgozhattam Matt-tel és a vezetői csapattal az új stratégiai prioritások kidolgozásában. Lenyűgözött, hogy milyen jól ismeri ezt a szektort, hogyan irányította a fejlesztéseket – a kulcsfontosságú döntéshozók bevonása érdekében. – mondta el Catherine Monson, a Propelled Brands elnöke és vezérigazgatója, valamint az IFA elnöke.
Az IFA-nál eltöltött 10 éve alatt Haller számos pozíciót töltött be, többek között volt kommunikációs igazgató, a vezérigazgató kabinetfőnöke valamint a sajtókapcsolatokért felelős vezető alelnök is. 2017-ben előléptették a kormányzati kapcsolatok és közügyek vezető alelnökévé – ezt a vezetői pozíciót töltötte be mostanáig.
“Rendkívül büszke vagyok arra a munkára, amelyet a franchise üzleti modell felemelése és egy befogadó, barátságos környezet kialakítása érdekében végeztünk” – mondta Matt Haller.
“Most, hogy az IFA új fejezetéhez érkezett, megfogadom, hogy folytatni fogom a korábban megkezdett irányokat, és az elénk tornyosuló akadályok lebontását.”