A 2017. évi díjkiosztó gálavacsora képeit itt tekintheti meg.
Teljesítménye alapján a BioTechUSA-t választotta a 2016. év franchise hálózatának a Magyar Franchise Szövetség szakértői-szakmai zsűrije.
A magyar gyökerű hálózat 130 franchise üzlettel és több mint 60 országra kiterjedő forgalmazói hálózattal 1999 óta a sportcélú étrend-kiegészítők piacának egyik meghatározó szereplője. A Magyar Franchise Szövetség január 19-én megrendezett Díjkiosztó Gáláján további hét kategóriában kerültek kiosztásra díjak a Szövetség rendszergazda tagjai, valamint franchise átvevőik részére.
A Magyar Franchise Szövetség szakértői-szakmai zsűri döntése mentén összesen 8 kategóriában díjazták a magyarországi franchise hálózatokat. A grémium döntése alapján a fitnesz- és hobbisportolóknak, élsportolóknak és egészségmegőrzőknek több mint 330 féle terméket kínáló BioTechUSA érdemelte ki 2016-os év franchise hálózata címet. A BioTechUSA küldetése az egészséges életmód, a sport népszerűsítése és támogatása, amelynek mentén számos híres hazai sportolót szponzorálnak, például Kozák Danutát, Kucsera Gábort, Szilágyi Áront, valamint Jakabos Zsuzsannát is.
Kabina Péter – BioTechUSA (belkereskedelmi vezető) átveszi a díjat
A 2016 Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata címet a BENU Gyógyszertár hálózat nyerte el, amely az elmúlt évben26-ról 69-re emelve, közel megháromszorozta franchise partnerei számát. A BENU – annak ellenére, hogy csak 4 éve van jelen a piacon – a magyar gyógyszertár-hálózatok között a legismertebbnek számít, a fiókgyógyszertárakat is beleértve több mint 250 egység működik a BENU márkanév alatt, képviseli a hálózat értékeit.
Kupai Mihály – franchise program vezető, BENU
Az Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata a Duna House lett, amely 2016-ban sikeresen vásárolta meg a Metrohouse-t, Lengyelország legnagyobb és vezető ingatlanközvetítő franchise hálózatát.
Máté Ferenc – ügyvezető igazgató, Duna House
Az Év Innovatív Franchise Hálózata díjat az Otthon Centrum ingatlanközvetítő hálózat kapta, elsősorban a felező megbízás típus bevezetéséért.
Tóth Csaba András – értékesítési és oktatási igazgató
A 2016-os év Marketing Díjában az Alma Gyógyszertár hálózat részesült, az Internet Média és Web Díjat pedig a Fornetti kapta meg.
Kárpáti Mónika – Alma Gyógyszertár hálózat
Bánhidi Attila – Fornetti
Az Év Franchise Átvevője Tóthné Halas Szilvia, a High-Care Cosmetics franchise partnere lett, aki 11 éve a hálózat tagja.
Tóthné Halas Szilvia – High Care Cosmetics
Az Év Fiatal Sikeres franchise átvevőjének pedig File Szabolcsot az Alma Gyógyszertárak átvevőjét választották. A 7 gyógyszertárat üzemeltető File Szabolcs 2016 decemberében a Best Franchisee of the World nemzetközi versenyben második helyezést ért el Firenzében.
File Szabolcs – Alma Gyógyszertár hálózat
A rendezvény szponzorai az Alma Gyógyszertárak, Duna House, McDonald’s, valamint a Pékpont hálózatok voltak.