Mint ahogy az elmúlt esztendőben minden embernek és vállalkozásnak átírta az életét a pandémia, úgy a Szövetség sem volt ez alól kivétel.
Vannak azonban állandó dolgok, amelyek nem változtak, mint például a 2020. évi franchise díjak kiírása. Számos hálózat vett részt a megmérettetésen, amely eredményéről ezúton szeretnénk tájékoztatni tagjainkat, illetve a franchise iránt érdeklődőket.
A pandémia ellenére tavaly is voltak olyan szektorok, amelyek képesek voltak a növekedésre. A Duna House ingatlan hálózat gyorsan és sikeresen tudott alkalmazkodni a megváltozott gazdasági körülményekhez. Lengyelországban fennállásuk óta először nyereséges évet zártak, Magyarországon pedig 15 új egység nyitására kötöttek szerződést tavaly.
A tőke- és pénzpiacok bizalmának köszönhetően 6.9 milliárd forint értékben bocsátottak ki kötvényt, a hálózat további növekedésének finanszírozására. A fenti eredmények figyelembe vételével a 2020. Év Hazai Franchise Hálózata elismerést a Duna House kapta.
A 2020 Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata címet a BENU Gyógyszertárak nyerte el.
Marketing kategóriában az Alma Gyógyszertár pályázata bizonyult a legkiválóbbnak. A hálózat kínálata 2020-ban új termékportfólióval bővült, melynek köszönhetően egyre több egységük állatgyógyászati termékek széles választékával is várja vásárlóit.
Az Internet Média és Web Díj győztese a Stilianos babauszoda hálózat.
A Stilianos hálózat uszodáinak 2020 tavaszi bezárása alatt a meglévő vendégkör megtartására „Stay Home and Develop!” néven sikeres média kampányt folytatott.
A franchise-nak jelenleg tíz uszodája működik Magyarországon és 2021 ben legalább 3 további nyitás várható.
Az Otthon Centrum hálózat is idejekorán felismerte, minél gyorsabban reagál a COVID-járványra, annál kevésbé fogja érinteni a válság. Ezért az ingatlanhálózat számára a 2020-as év a digitális átállásról szólt. Az ügyfélkezelés, oktatás, valamint a belső kommunikáció területén is megújultak. Mindezek figyelembe vételével az Év Innovatív Franchise Hálózata díjat az Otthon Centrum kapta.
A 2020. Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata a Bubbles Mosoda hálózat, amely az utóbbi másfél évben 4 új egységet nyitott Prágában.
A díjazott franchise hálózatok mellett, számos sikeres franchise átvevő munkája és eredménye is elismerésre került.
Weiser Tamás 2018-ban csatlakozott a Herbária franchise rendszeréhez, a hálózat Sugár üzletközpontban lévő üzletének átvételével. Az együttműködés annyira sikeresnek bizonyult, hogy rövid időn belül a felügyelete alá került a hálózat 2 szolnoki, valamint érdi egységének üzemeltetése is. Mindezt figyelembe véve „Az Év Franchise Átvevője” elismerést Weiser Tamás, Herbária átvevő kapta.
„Az Év multi-brand Franchise Átvevője” a Fornetti és a Coop franchise partnere, a Mecsek Füszért Zrt. lett. A cég 200 Coop, és 164 Fornetti egységet üzemeltet.
Az év Multi-unit átvevője a 3 DIEGO áruházat üzemeltető Krehlik Roland lett, aki 2004 óta tagja a hálózatnak. Áruházaiban maradéktalanul teljesül a hálózat vevőbarát elvárási és minőségbiztosítási rendszerének a megvalósítása, így a vásárlóikat mindig szakképzett, hozzáértő kollégák szolgálják ki.
„Az Év Fiatal Franchise Átvevőjének” pedig a 3 Bubbles önkiszolgáló mosodát üzemeltető, mindössze 30 éves Rasztovits Dávidot választották.
Sajnos a járvány helyzet idén nem teszi lehetővé, hogy a 2020. évi franchise díjazottakat hagyományos Díjkiosztó Gála keretein belül közösen ünnepeljük meg.
A díjazottak sikerének értékéből ez semmit nem von le, teljesítményük, elvégzett munkájuk elismerésre méltó.
Gratulálunk a díjazottaknak!