A legújabb ügyviteli technikák, módszereket ismerheti meg a Piac&Profit konferenciáján

A legújabb ügyviteli technikák, módszereket ismerheti meg a Piac&Profit konferenciáján

A legújabb ügyviteli technikák, módszereket ismerheti meg a Piac&Profit konferenciáján

Workshop kkv-döntéshozók számára

Ha nincs rend a cég adminisztrációjában, dokumentumkezelésében, aktáiban, az törvényszerűen elbukáshoz, káoszhoz, működésképtelenséghez vezet. A cég ereje, hatékonysága az akták, iratok, adatok számlák, levelezések, szerződések, az ügymenet rendben tartásában rejlik. A jól szervezett ügyvitelen múlik minden.  Papírral vagy/és digitálisan? Mindkettő. S lehetőleg a legfejlettebb technológiákon alapuljon és integrált rendszerekben szervezett legyen.
Az okos vezetés először belül tesz rendet, ott fejleszt, mégpedig folyamatosan, mert tudja, hogy az új terméket, portfóliót a régi háttér nem bírja el. 
A Piac & Profit workshopon az ügyviteli trendek rendkívül gyakorlatias formában, azonnal hasznosítható megoldásokban mutatkoznak be. Szánja rá a napját! Szakértőink a gyakorlat, a felhasználók nyelvén beszélnek!
Keynote speakerek: Dulkai Miklós, Hortobágyi Ágoston, Pálfi Attila, Solcz-Ujvári Magdolna, Szederkényi Zsolt
Témák és előadók:
A komplex, integrált vállalatirányítási rendszerek újraértelmezése.
Előadó: Pálfi Attila ügyvezető, Inventis Üzleti Informatika Kft.
Dokumentumkezelés – gondolkodásmód, folyamatszervezés, jog és technológia találkozása
Előadó: Hortobágyi  Ágoston  ügyvezető, DO-Q-MENT Kft.
Smart ERP – intelligens, felhő alapú ügyviteli megoldás
Előadó: Schramm Károly ügyvezető, Smartfront Kft.
Így automatizáljuk a könyvelésünket: gyakorlati példák, lehetőségek
Előadó: Kabai József ügyvezető,Távügyvitel Kft.
Online, elektronikus számla – A NAV és a könyvelő kapcsolati hálózatában
Előadó: Dulkai Miklós kereskedelmi igazgató, Kulcs-Soft Nyrt.
Vállalatirányítási rendszer. Választási know-how!
Előadó: Juhász Zsolt Revolution partner, kereskedelmi igazgató, REVOLUTION Software Kft.
Az irodai adminisztráció. Az ügyfélkezeléstől a postázásig.
Előadó: Solcz-Ujvári Magdolna csoportvezető, Dokumentum menedzsment csoport, FŐTÁV Zrt.
 „Zárás” van.  Tartsa kézben zárügyeit!
Előadó: Szelthafner Zoltán üzletfejlesztési vezető, Hoge Kft.
A végén úgyis papír kell. 
Előadó: Kreutz László ügyvezető, Fellowes Hungary Kereskedelmi Kft.
Az ügyviteli szoftver alkalmazásának előnyei és GDPR kockázatai
Előadó: Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft.
Cégmenedzser ügyviteli rendszerrel bizonylatszintig
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft.
Ügyvitel csak folyamatba szervezetten. 
Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOW-er Group
A vállalati szarkák ellen ügyviteli módszerekkel. Az árbevétel 2-4 %-át kitevő veszteségek okozói
Előadó: Róth Dénes vezető tanácsadó, Vestigo
Szünetekben konzultáció az előadókkal, kiállítókkal
További felvilágosítás és információ:

Tel.: (1) 239 – 9597                                                             E-mail: konferencia@piacesprofit.hu

Cikkek

Franchise képzés 2.0

A Magyar Franchise Szövetség júniusban megszervezi a Franchise Képzés 2.0 sorozatot. Amely az alapképzésre épül és még mélyebb betekintést ad a résztvevőknek a franchise hálózatok

Cégmarketing trendek – 2024

A PP Konferenciaközpont és a BKIK ezúton hívja meg a Magyar Franchise Szövetség tagjait a Cégmarketing trendek – 2024 című konferenciájára. A jelentkező hálózatok képviselői

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu