A Magyar Marketing Szövetség Országos Marketing konferenciát szervez 2013. június 12-én.
“EGY NAP A GYÖKERESEN MEGVÁLTOZOTT FOGYASZTÓRÓL ÉS AZ ŐT ELÉRŐ MARKETINGRŐL. ”
Közismert, hogy a fogyasztói szokások az elmúlt öt-hat évben igen jelentősen megváltoztak, vásárlásaik tudatossá váltak. A tudatosan vásárlók egyik csoportját mindannyian ismerhetjük. Ők azok, akik divatból, sznobizmusból egészség-centrikusságból tudatosak, közlékenyek, már-már kérkedve láthatóak. A másik, nagyobb csoport kényszerből vált tudatossá, Ők rejtőzködnek.
Kik Ők, hogyan és milyen üzenetekkel érheti el őket a marketing? Milyen csatornákon, milyen eszközökkel juttatható biztosan, hatékonyan célba az üzenet?
Ezt a kérdéskört járja körül az idei első, MMSz által szervezett Országos Marketing konferencia június 12-én. Mindezt négy csillagos kiszolgálással és öt csillagos tartalommal!A rendezvény a Holiday Inn Hotelben (négy csillagos kiszolgálással és öt csillagos tartalommal) kerül megrendezésre.
A változás követése a gazdasági életben nélkülözhetetlen, jöjjön el Ön is ismerje meg a megváltozott fogyasztót!
További információt a Magyar Marketing Szövetség oldalán (www.marketingkonferencia.hu) talál.