Webshop és közösségi média voltak a szerdai klubdélután témái

Webshop és közösségi média voltak a szerdai klubdélután témái

Webshop és közösségi média voltak a szerdai klubdélután témái

Magyar Franchise Szövetség április 16-án megrendezésre került, szakmai klubdélutánjára ismételten számos, a franchise szakma iránt érdeklődő vállalkozó volt kíváncsi. A Hotel Buda Mercure szállodában tartott rendezvényen két fontos témát dolgoztak fel az előadók, hatékony webshop üzemeltetést és a közösségi média szerepét a hálózatok kettős marketingjében.
A klubdélután résztvevői először a High-Care Cosmetics előadását hallgathatták meg a webshop hatékony üzemeltetéséről. A High Care hosszú évek óta eredményesen üzemelteti webshopját. Lavotha Ildikó, a  High-Care Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az elkövetkező években várhatóan egyre nagyobb szerephez fog jutni az internetes értékesítés.
A második előadó,  a Katedra Nyelviskola Kft. tulajdonosa, ügyvezető igazgatója Nagy Zoltán volt, aki a közösségi média használatának előnyeiről, jelentősségéről beszélt.
A prezentációkat követően most is, mint minden alkalommal, kötetlen beszélgetés alakult ki a résztvevők között. A rendezvényre látogatók számos kérdést intéztek az előadókhoz, akik készséggel válaszoltak azokra, ezzel is bővítve az érdeklődők ismeretanyagát.

Cikkek

Franchise képzés 2.0

A Magyar Franchise Szövetség júniusban elindítja a Franchise Képzés 2.0 sorozatot. Amely az alapképzésre épül és még mélyebb betekintést nyújt a résztvevőknek a franchise hálózatok

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu