Szövetség gálaestje a hazai franchise szakma legjelentősebb eseménye, ahol évről évre az elmúlt időszak legkiemelkedőbb franchise hálózatait, valamint franchise átvevőit díjazzák.
Az első gálákon csupán két kategóriában – „Az Év Franchise Hálózata” és az „Év Franchise Átvevője” – kerültek díjak kiosztásra. Az elmúlt évek alatt a franchise hálózatok számának bővülésének, valamint az évről évre beérkező pályázatok folyamatos növekedésének köszönhetően idén már dén 10 kategóriában kerültek átadásra franchise díjak.
A 2019. Év Franchise Hálózata elismerést az Alma Gyógyszertárak kapta. Az ALMA Gyógyszertárak franchise 2012-ben indult. Az utóbbi 8 évben a hálózat jelentős növekedésen ment keresztül, ezáltal ma már az ország összes megyéjében és megyei jogú városában megtalálható. A hálózat jelenleg több, mint 260 egységet számlál, ebből több mint 40 a fővárosban üzemel.
Dr. Lázár Szabolcs az Alma Gyógyszertárak ügyvezető igazgatója, dr Mandel Katalin,
a Magyar Franchise Szövetség főtitkára
2019 Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata a Duna House lett. A hálózat 2019-ben 35 irodával bővült. Összességében elmondható, hogy az országosan elérhető irodák száma 166-ra duzzadt, amely közel 30%-os növekedést jelent az előző év végi állapothoz képest.
Máté Ferenc, a Duna House hálózat vezérigazgató-helyettese,
Vidács Gyula, a Magyar Franchise Szövetség elnöke
A 2019-es Év Innovatív Hálózata a Stilianos babauszoda hálózat, a Stilianos Fejlődési Napló megalkotásáért. A korai évek kiemelkedő jelentőséggel bírnak a gyermekek fejlődésükben. A Stilianos fejlődési napló célja a gyermekek problémáinak, eltéréseinek korai észrevétele, ezáltal terápiás ellátásba segítése.
Varga Vivien, a Stilianos babauszoda hálózat alapítója,
Kupai Mihály, a Magyar Franchise Szövetség elnökségi tagja
A 2019-as év Marketing díját a Fornetti hálózatnak ítélték, a hálózat “Add magad! Mi vevők vagyunk Rád” reklámkampányáért, amely vezérfonala, hogy a fogyasztók mesélnek a Fornetti márkához való kötődésükről.
Kelemen-Pataki Kitti, a Fornetti kreatív igazgatója,
Hahn Gábor, a Magyar Franchise Szövetség elnökségi tagja
A 2019. Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata a Logiscool. A hálózat mára már 13 országban közel 100 programozó iskolából áll, amelyekben több, mint 50.000 diákot oktatnak. A hálózat 2019-ben újabb országokat és földrészeket hódított meg. USA és Mexico után idén Törökországban, Indiában, Taiwanon és Szingapúrban indítanak iskolákat a franchise partnerek.
dr. Breuer Anita, a Logiscool társalapítója,
Megyeri Gábor, a Magyar Franchise Szövetség elnökségi tagja
A 2019. év Internet Média és Web Díját a Bubbles mosoda hálózat nyerte el. Magyarország kedvenc önkiszolgáló mosodája nem az otthoni mosás konkurenciája, hanem annak kiegészítése. A Bubbles mosodákban jobb minőségben és gyorsabban tudják ruháikat megtisztítani a betérők.
Domoki Patrícia, a Bubbles marketing vezetője,
Kiss László, a Magyar Franchise Szövetség alelnöke
A 2019. Év Franchise Átvevője Németh József és Pálfi László, az Otthon Centrum franchise partnerei.
Németh József és Pálfi László, az Otthon Centrum franchise partnerei,
Vidács Gyula, a Magyar Franchise Szövetség elnöke
Az év multi-brand átvevője Hahn Gábor, a Naturtex átvevője, és egyben a Matrackuckó hálózat alapítója.
Hahn Gábor, a Matrackuckó hálózat alapítója,
dr Mandel Katalin,a Magyar Franchise Szövetség főtitkára.
A 2019 év multi-unit átvevője, Dr Elek János és Dr Rozsi Ákos, fiókgyógyszertárakkal együtt 17 egységet számláló gyógyszertárcsoport tulajdonosai.
Lavotha Ildikó, a Magyar Franchise Szövetség alelnöke,
Dr Elek János és Dr Rozsi Ákos franchise átvevők
A 2019. év fiatal sikeres franchise átvevője Pálóczi Gerda és Vincze Attila, a Dont Panic Angol nyelviskola hálózat franchise partnerei.
Pálóczi Gerda, Dont Panic Angol nyelviskola átvevő,
Szemler Tamás, a Magyar Franchise Szövetség elnökségi tagja
Vincze Attila, Dont Panic Angol nyelviskola átvevő
A rendezvénynek a New York Palace Budapest adott otthont.