Március 7-én nagy érdeklődés mellett folytatódott a Magyar Franchise Szövetség új rendezvénysorozata, a Franchise Akadémia. A kezdeményezés célja, hogy a hazai franchise szereplők, valamint az ágazat iránt érdeklődők első kézből – hazai franchise szakemberektől – kaphassanak útmutatást, információt egy franchise hálózat létrehozásának, majd folyamatos üzemeltetésének kulisszatitkairól, valamit a nemzetközi franchise trendekről.
Ezúttal 3 előadást hallgathattak meg a résztvevők:
Dr. Mandel Katalin, a Magyar Franchise Szövetség főtitkára, az Európai Franchise Szövetség igazgatósági tagja a franchise terjeszkedésről, és az ideális átvevő- és átvevő kiválasztás menetéről beszélt,
Rádi Balázs, a Herbária vezérigazgató helyettese saját tapasztalataiból kiindulva a válsághelyzetek kezeléséről és a folyamatosan változó piaci körülményekhez való alkalmazkodásról,
Szalay Kinga, a Duna House franchise igazgatója pedig a rendszergazda és a franchise átvevők közötti kommunikációról, vezetési stílusokról tartott előadást.
A Magyar Franchise Szövetség reméli, hogy az Akadémia a megfelelő kezdeményezés, hogy az induló, még hiányos tapasztalattal rendelkező hálózatok fontos, és a gyakorlatban is hasznosítható tudásra tehetnek szert. Ennek reményében a szövetség minden évben legalább 1 alkalommal tervezi hasonló, adott témakörre épülő oktatás megrendezését.