Az Alpha-Zoo, Biotech USA, valamint az Oázis kertészetek vezetői a hálózatuk fejlődésének fontos állomásairól, buktatókról, partner kiválasztásról beszéltek az érdeklődőknek.
Boross Dávid – Oázis Kertészetek, Kabina Péter – Biotech USA
A Magyar Franchise Szövetség (MFSZ) őszi klubdélutánján a szövetség tagjai mellett, számos franchise iránt érdeklődő is részt vett, hogy első kézből tanulhasson a legnagyobb hazai hálózatok példájából. A Magyar Franchise Szövetség célja, hogy tagjainak, valamint a franchise iránt érdeklődő vállalkozóknak olyan felületet biztosítson, ahol az új ismeretek megszerzése mellett lehetőséget teremt a franchise hálózatok közötti tapasztalatcserére, valamint kapcsolatok, együttműködések kialakulására. A klubdélutánon feldolgozott témák kiváló alapul szolgálnak már meglévő rendszerek fejlődéséhez, új hálózatok indulásához.
Zsigmond Gábor – Alpha Zoo
Az elhangzott előadásokban a Biotech USA, az Oázis Kertészet, valamint az Alpha-Zoo franchise hálózatok szemszögéből egyaránt megvilágításba kerültek a terjeszkedést, illetve a növekedést, elősegítő, illetve gátló tényezők. A rendszergazdák egyik legnehezebb feladata, az ideális franchise partnerek felismerése, illetve a jelentkező potenciális franchise partnerek szűrése.
Abban hisznek, hogy egy hálózat sikere nem magán “a nagy ötleten”, hanem sok apró innováción-, és mindennapos fejlesztéseken keresztül valósulhat meg.
A Szövetség legközelebbi rendezvénye november 8-án kerül megrendezésre. A Franchise Akadémia oktatási jellegű rendezvény, induló franchise hálózatok vezetői számára. Az eseményen részt vevőknek neves hazai franchise hálózatok vezetőivel interaktív beszélgetésre nyílik lehetősége.
A Franchise Akadémia részleteiről további információkat itt talál.