Az április 5-én megrendezésre került klubdélutánon két tavalyi díjazott, az Otthon Centrum, és a DIEGO Best Franchisee of the World nemzetközi verseny elismerését besöprő franchise átvevői előadásaiból okulhattak a jelenlévők.
A Magyar Franchise Szövetség célja, hogy tagjainak, valamint a franchise iránt érdeklődő vállalkozóknak olyan felületet biztosítson, ahol az új ismeretek megszerzése mellett lehetőséget teremt a franchise hálózatok közötti tapasztalatcserére, valamint kapcsolatok, együttműködések kialakulására. A klubdélutánon feldolgozott témák kiváló alapul szolgálnak már meglévő rendszerek fejlődéséhez, új hálózatok indulásához.
Az elhangzott előadásokban az Otthon Centrum franchise hálózat, valamint a DIEGO 9 áruházat üzemeltető átvevői szemszögéből egyaránt megvilágításba kerültek a terjeszkedést, illetve a növekedést, elősegítő tényezők, illetve buktatók. A rendszergazdák egyik legnehezebb feladata, az ideális franchise partnerek felismerése, illetve a jelentkező potenciális franchise partnerek szűrése.
Az Otthon Centrum 2015-ben látványos növekedést produkált a fellendülő ingatlanpiacon. Az elmúlt évben 30%-al emelkedett tanácsadóinak száma, emellett 46 új irodával bővült hálózatuk. Az új egységek megnyitásához a pályázók akár 2,5 millió forintos támogatást is igényelhettek központtól.
Kosztolánczy György, az Otthon Centrum Holding vezérigazgatója
A hálózat az elmúlt két évben 55%-os tranzakciószám növekedést és 83%-os forgalomnövekedést tudott elérni a 2013-as évhez képest.
A nagyléptékű terjeszkedés mellett tisztulási folyamaton is keresztülment a hálózat, így a rendszer iránt elkötelezett partnerek vezetik az irodákat. Az ügyfélelégedettség és megbízhatóság növelése érdekében az úgynevezett “szolgáltatási nyilatkozatban” rögzítik az irodák által nyújtott szolgáltatások körét, valamint a “Felező csomag” bevezetésével az ügynöki költségek eladó és vevő közötti megosztásával win-win-win szituáció megteremtésére is adtak lehetőséget.