A Magyar Franchise Szövetség által életre hívott szakmai klubdélutánok sorának egyik leglátogatottabb eseménye október 18-án került megrendezésre. A rendkívüli érdeklődés nem is volt véletlen, hiszen valamennyi előadónk rangos franchise díjat érdemlő személy is.
Egyik előadónk Perger Gabriella volt, a BioHair Kft. ügyvezető igazgatója. A BioHair hajvágószalon “Az év dinamikusan fejlődő franchise hálózata – 2011.” díj nyertese. Másik díjazott prezenterünkKomondi István, a McDonald’s Hungary franchise hálózat partnere volt. Komondi úr a 2011-es év franchise átvevője díj nyertese. Harmadik előadónk Nagy Zoltán volt, a Szövetség elnökségi tagja, aKatedra Nyelviskola hálózat igazgatója volt. A Katedra Nyelviskola 2008-ban lett „Az év dinamikusan fejlődő franchise hálózata”.
„Fontos, hogy a rendszergazda meghallgassa, mit gondol, mit mond az átvevője” – hangsúlyozta előadásában Komondi István, a McDonald’s Hungary partnere. Az eredménybe, a sikeres működésbe vetett hit mellett fontos az is, hogy az anyagi érdekek mentén erkölcsi elismerésben is részesüljenek a hálózat tagjai.
A McDonald’s számos díjjal jutalmazza évente átvevő partnereit, és dolgozóit is különböző ösztönző programokkal támogatja. “Fontos számunkra, hogy dolgozóinkat olyan tudással, mentalitással és talpraesettséggel vértezzük fel, amellyel bárhol megállhatják helyüket, így is erősítve vállalatunk jó hírnevét.” – olvashatóak Gáspár Ferenc, HR vezető szavai egy korábbi interjúban.
Perger Gabriella az innovációról, annak a BioHair franchise hálózatára gyakorolt hatásáról beszélt előadásában. A szalonokban havonta kb. 50 ezer vendég fordul meg. „Stratégiai szempontból fontos, hogy milyen az ügyfélkör eloszlása” – hangoztatta prezentációjában.
Ahhoz, hogy kiderítsék, mennyien, és pl. nemek szerint milyen arányban látogatják a BioHair egységeket a szépülni vágyó vendégek, innovatív eszközöket kellett alkalmazniuk.
Bevezették például a BioHair Klubkártyát. A kártyához egy egyszerű regisztrációs lapot kitöltve juthat hozzá a vendég. Az adatokat a központ feldolgozza, majd kiküldi a plasztik lapocskát a vásárló által megadott postacímre. A regisztrációkban megadott adatokból számos statisztikai eredmény született. Ezek feldolgozása és megfelelő értelmezése az ügyfélkör pontos meghatározásához jelentenek kiváló segítséget. A 2011 év végén sikeresen bevezetett törzsvásárlói rendszer azóta több mint 22 ezer taggal büszkélkedhet.
A szakmai találkozó programjában harmadikként előadást hallhattak a munkahelyi képzések támogatásával kapcsolatban, mely a Társadalmi Megújulás Operatív Program (röviden TÁMOP) keretében, Európai Uniós forrású támogatással megvalósuló, pályázati projektek bemutatásáról szólt.
A témában Nagy Zoltán, a Szövetség elnökségi tagja, a Katedra Nyelviskola hálózat igazgatója tartott színvonalas beszámolót.
Szerző: ViFe