A Magyar Marketing Szövetség fő szakmai partnerségével megvalósuló eseményre, a Szövetség meghívottjai, tagjai 15% kedvezménnyel regisztrálhatnak!
Az összetett feladatok megoldása sosem egyszerű munka, ráadásul az ember könnyen beleesik abba a hibába, hogy csak egy-egy részterületre koncentrál – a végeredmény így nem lehet tökéletes. A marketinggel foglalkozó szakemberek is szembesülhetnek ezzel a problémával a mindennapok során. A munka eredményét viszont az ügyfelek bírálják el, akiknek ítélete könyörtelen és egyértelmű: történik vásárlás, növekednek a cég bevételei, vagy sem – ezzel az egyetlen mutatóval könnyen és gyorsan le lehet mérni a sikert.
A Menedzserképző Központ, „Marketingarzenál – trendek tartalomtól felületig” című konferenciája pont ezt kínálja Önnek. A programot blokkokra osztották, hogy ne maradjon ki semmi: hirdetés, tartalom, integrált kampányok és mobil megoldások. Szerezzen kézzelfogható tudást, dolgozzon biztos kézzel a marketing minden részterületén! Az esemény február 27-én (csütörtök) kerül megrendezésre Budapesten, a Danubius Hotel Gellértben.
A programból:
- A hirdetési piac alakulása 2014
- Facebook hirdetések vs. AdWords
- Responsive web design, vagy responsive tartalommarketing?
- Fb tartalommarketing
- Egy alacsony és egy nagy költségvetésű integrált kampány bemutatása
- Mobilpiac-kutatási adatok
- A sikeres mobil applikációk titkai
