Mondj igent a szakma konferenciájára!
Tartozz azok közé, akik alakítani fogják a marketing trendeket, válj Marketing Hőssé!
Egy marketing hősnek manapság hasonlóan a transzformerekhez egy egész fegyverarzenál áll a rendelkezésére. Ahogy egy transzformer képes ezerféle módon változtatni alakján, úgy egy mai marketing hős is tudja alakítani a trendeket, hiszen egy igazi hős mer bátor lenni kockáztatva az ismeretlent. Már csak egy isteni „szikra” kell ahhoz, hogy elsajátítsa, hogy mikor melyik fegyverhez és hogyan kell nyúlnia. Ezt a szikrát kívánjuk fellobbantani a konferencián.
A 26. Országos Marketing Konferencia elsősorban azoknak szól, akik nyitottak a különleges tettekre, a hősies marketing cselekedetekre. Egy igazi hős elhagyja az ismerős, hétköznapi utat és szeret(ne) egy új, ismeretlen világba utazni. Az igazi hősök inkább maguk kívánják alakítani a trendeket, mintsem rohanni utánuk. Vezessen az első utad egy új világba!
A jövő marketing példaképeit, hőseit kívánjuk segíteni, támogatni. Inspirációt és know-how-kat kívánunk adni, kihívásokat és trendeket elemezni, párbeszédet kialakítani a marketing jövőjéről. Fontosnak tartjuk, hogy az előadóink inspiráló előadásokban osszák meg tudásukat.
A Marketing Konferencia innovatív szervezéssel, impulzív programokkal, inspiráló előadókkal, hőssé válni akaró résztvevőkkel, a Park Inn by Radisson Budapest Hotelben, ismert, de megújult környezetben kerül megrendezésre. A marketinges kollégákat és érdeklődőket pluszszolgáltatásokkal, exclusive vizuális élménnyel, okos telefonra tölthető interaktív applikáció programismertetővel, az előadó felé névtelen kérdésfeltevési lehetőséggel várjuk.
Az egésznap folyó plenáris ülés mellett két külön szekció, a Digital Hack és Tartalommarketing szekció foglalkozik a marketing egyik legaktuálisabbnak mondható szakterületeivel.
Ízelítőül a plenáris ülés előadóiból: Becker György, Geszti Péter, Huszics György, Lakatos Zsófia, Mérő László, Dr. Papp-Váry Árpád, Sas István, Szelei Szilárd, Dr. Törőcsik Mária, Urbán Zsolt
Egy napon, egy helyen találkozik a marketing szakma, a marketing- döntéshozók, – szakemberek, – tanácsadók, – szolgáltatók, – oktatók, – cégvezetők, – érdeklődők egyaránt.