Az október 15-én kezdődő háromnapos varsói expo célja, hogy a bemutatkozó franchise rendszergazdák és az érdeklődők egymásra találjanak. Emellett a rendezvény kiváló lehetőséget teremt a franchise hálózatok számára, hogy megismertessék magukat a közép-európai piacon.
A koronavírus ellenére már több mint 50 kiállító jelezte a részvételi szándékát, a szervezők pedig arra számítanak, hogy a tavalyi – rekordot jelentő – 200-at is meghaladhatja a bemutatkozó brand-ek száma.
Az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatják, a franchise vásár kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy a külföldi piacok felé nyitó hálózatok személyes kapcsolatba kerüljenek azokkal a vállalkozókkal, akik franchise rendszerben indítanának saját vállalkozást, vagy fejlesztenék tovább a már meglévő üzletüket.
A közép-európai hálózatok mellett olyan óriásokkal is találkozhatnak az érdeklődők, mint a McDonald’s, a Subway vagy éppen az Auchan.
Idén is a legkülönfélébb szegmensekben működő rendszerek franchise ajánlatai közül lehet majd válogatni az egészség- és szépségápolástól kezdve a divatáruházakon át a bankokig, hiszen a közép-európai hálózatok mellett sok tengeren túlról érkező márka is bemutatkozik.
A varsói kiállítás azoknak is érdekes lehet, akik saját franchise hálózat elindításában gondolkodnak, hiszen új ötleteket, inspirációkat kaphatnak a nagy nemzetközi láncoktól, illetve tanulhatnak is tőlük. Egy ilyen expo remek lehetőség arra, hogy az érdeklődő mélyebben megismerhesse az átvevőkeresés, illetve kiválasztás technikáját.
info@franchise.hu
+36 1 391 7313