Pályázzon a 2019. évi Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjra

Pályázzon a 2019. évi Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjra

Pályázzon a 2019. évi Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjra

A ClientFirst Consulting immár 11. alkalommal hirdette meg a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban benchmark programját, és pályázatát. 

A ClientFirst Consulting még 2009-ben azért alapította meg a díjat, hogy üzleti tevékenysége mellett felhívja a figyelmet a Magyarországon működő vállalatok ügyfélkiszolgálást fejlesztő tevékenységére.

A cél a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra színvonalának fejlesztése, a programban részt vevő és a díjat elnyerő vállalatok nagyobb publikációs lehetőségének elősegítése, mind a saját ügyfeleik, munkatársaik, mind a szakmai és a szélesebb közvélemény körében.

A programban való részvétel önkéntes, az ügyfélkiszolgálás  mérését követően a legjobbak személyes, telefonos és elektronikus levelezés kategóriákban díjat vehetnek át. A programot létrehozó és a díjat megalapító közgazdász szakemberek a mérési szempontrendszert japán  tapasztalataik és amerikai  valamint európai szakmai kutatások alapján, figyelembe véve mintegy százezer ügyfélkiszolgálási teszt és hasonló nagyságrendű ügyfélmegkérdezés eredményeit, a hazai viszonyokra adaptálva állították össze. Ez a megközelítés lehetővé teszi, hogy objektív, független szempontrendszer figyelembe vételével össze tudják hasonlítani nemcsak az ágazaton belül működő vállalatok, hanem más ágazatban tevékenykedő társaságok ügyfélkiszolgálási színvonalát. Az eredmények egyszerű hétköznapi ügyfélkiszolgálási tesztek értékeléséből és az ügyfelek véleményének integrálásából alakulnak ki, úgy, hogy rámutatnak a lehetséges fejlesztési irányokra is.

Újdonság, hogy a résztvevő vállalat kijelölhet három másik vállalatot, melynek  ügyfélkiszolgálási teljesítményét összehasonlítják az érintett vállalat saját teljesítményével.

Nevezési díj nincs, de a mérések költségeit a résztvevő vállalatoknak kell finanszírozniuk.

A program ősztől indul és februárban eredményhirdetéssel és egy izgalmas konferenciával zárul. A részvételi díjakból  befolyó összeget a program szervezői a projektek lebonyolítására, a díjak előállítására, a záró konferencia megvalósítására fordítják.

Érdeklődés esetén a kapcsolatfelvétel megtörténhet az info@cllientfirst.hu email címen vagy a következő közvetlen telefonszámokon: Mózes István (mobil:+36 20 576 5887) vagy Kricska István ( mobil:+36 209 324 321) ügyvezető partnereken keresztül közvetlenül.

Arra is lehetőség nyílik, hogy az alábbi linkre kattintva, néhány adat megadását követően a szervezők részletes tájékoztatást adjanak:

Tájékoztató ajánlat kérése

 

Cikkek

A franchise előnyei-hátrányai

Mi adja az alapvető motivációt egy franchise hálózathoz való csatlakozáshoz? A franchise-ban az átvevő nemcsak egy ismert márkanevet és egységes arculatot vesz át, hanem a rendszergazda kidolgozott üzleti modelljét, tapasztalatát, tudását, valamint hírnevét. Ez valódi garanciát jelent.

Franchise képzés indul!

Meglévő hálózatát szeretné átalakítani? Vállalkozóként szeretne még többet megtudni a franchise hálózat építéséről? Működő vállalkozásához keres franchise partnereket? Átvevőként csatlakozna egy franchise hálózathoz? Vagy csak

Social Media 2025, ahol az AI-trend születik

Időpont: 2024. szeptember 12. 9:00–16:30 Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet. (Parkolás ingyenes!)Távolról: 2024.szeptember 13. 12. órától szeptember 21-ig videón

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu