Idén ismét kiírásra kerültek a Magyar Franchise Szövetség pályázatai.
Most itt a lehetőség, hogy pályázzon a Magyar franchise Szövetség díjaira, vagy akár valamely kiemelkedő franchise partnerét elindítsa a versengésben!
Részvételi feltételek: kizárólag a Magyar Franchise Szövetség rendes tagi státusszal rendelkező franchise átadó tagjai, valamint a hozzájuk tartozó franchise átvevők pályázhatnak.
Minden kategóriában egy díj kerül kiosztásra. A Magyar Franchise Szövetség fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő pályázat hiányában az adott kategóriában nem hirdet pályázati nyertest.
A pályázatokat a következő kategóriákban várjuk:
1, Az Év Hazai Franchise Hálózata
2, Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata
3, Külföldön sikeresen terjeszkedő hazai hálózat
4, Marketing Díj
5, Az Év Innovatív Franchise Hálózata
6, Internet Média és Web Díj
7, Az Év Franchise Átvevője
8, Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője
A pályázatok elkészítésénél az adott pályázatban kért és releváns információt szíveskedjenek feltüntetni. Az általános cégismertetőket és a honlapokon található anyagokat a bírálók nem veszik figyelembe a pályázat elbírálásánál, ezért kérjük ezeket mellőzni szíveskedjenek. Természetesen a tevékenységről egy rövid összefoglaló írása segíti a bírálatot, illetve ha az adott pályázat kifejezetten kér egy-egy anyagot, melyet csatolni lehetséges.
Az elbírálás kritériumai az egyes kategóriákban


Külföldön sikeresen terjeszkedő hazai hálózat
Marketing Díj
Az év kiemelkedő marketing tevékenységet folytató franchise hálózata
Az Év Innovatív Franchise Hálózata
Internet Média és Web Díj
Az év kiemelkedő internetes tevékenységet folytató franchise hálózata
- design: a weblap vizuális megjelenése és tartalmának megismerése milyen összbenyomást kelt a látogatóban. Megjelenés, színvilág, grafika támogatja-e a megadott célkitűzést, valamint mennyire van összhangban a tartalommal
- interaktivitás: milyen formában ad lehetőséget a honlap a látogatóknak/franchise partnereknek a kapcsolattartásra. A honlap tartalma/szolgáltatásai mennyire használják ki a web által nyújtott kétirányú kommunikációs lehetőségeket
- tartalom: a honlap tartalmi része mennyire támogatja a marketing célkitűzés megvalósítását
- tartalom szerint
- aktivitás szerint
Az Év Franchise Átvevője
Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője
Várjuk tagjaink pályázatait!