Megrendezésre került a Magyar Franchise Szövetség 2012. évi Díjkiosztó Gálája

Megrendezésre került a Magyar Franchise Szövetség 2012. évi Díjkiosztó Gálája

Megrendezésre került a Magyar Franchise Szövetség 2012. évi Díjkiosztó Gálája

Január 24-én sor került a Magyar Franchise Szövetség Díjkiosztó Gálaestjére. A gálavacsora a hazai franchise szektor legrangosabb eseménye amely minden év elején kerül megrendezésre. A Díjkiosztó Gálán ünnepélyes keretek között számos díj kerül kiosztásra a hazai franchise szakma képviselőinek.

“Évről évre díjazzuk a legjobb átvevőket és hálózatokat. Ezévben a megszokott díjak mellett 4 további kategóriában is kerültek pályázatok kiírásra.” – hangzott el a Díjkiosztó Gála ünnepi köszöntőjében.

A díjak a következő kategóriákban kerültek kiosztásra: Az Év Hazai Franchise Hálózata, Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata, Az Év Mester Franchise Hálózata, Marketing Díj, Az Év Innovatív Franchise Hálózata, Internet Média és Web Díj, valamint Az Év Franchise Átvevője, és Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője. A díjakra kizárólag a Magyar Franchise Szövetség rendszergazda tagjai, valamint a hozzájuk tartozó franchise átvevők pályázhattak.

“A 2012. Év Hazai Franchise Hálózata a Coop Üzletlánc, az elismerésért járó díjat Csepeli Lajos, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke vette át. A hálózat az ország közel 3000 településén jelen van, üzleteiben naponta mintegy 1,5 millió vásárlót szolgál ki. A 2012. év a Coop bővülésének éve volt, mivel a csatlakozások és boltfelvásárlások eredményeként a Gazdasági Csoport bolthálózata 200 üzlettel és 2500 új munkatárssal bővült. A hálózat mintegy 32 000 munkavállalót alkalmaz, amely létszámmal az ország egyik legnagyobb kistelepülési foglalkoztatója.”

Az Év Mester Franchise Hálózata a High-Care Cosmetics hálózat. A hálózat nemzetközi háttérrel rendelkező, biztos alapokon nyugvó egészség és szépség megőrzésre irányuló szolgáltatásokat biztosító koncepció. Hazánkban 24 High Care stúdió működik, ebből 3 saját, 21 pedig franchise partnerek üzemeltetésben. A hálózat intenzív reklám tevékenységet folytat országos médiákban, mint például női magazinokban, népszerű televízió csatornákon, rádióban.

A 2012. Év Marketing Díjában a BioHair franchise hálózat részesült. Az első bio hajvágó szalonjuk 2010 februárjában nyitott meg, melyet továbbiak követtek a fővárosban, majd nagyobb vidéki városokban is. Egy átlagos hónap alatt 30 egységükben 50.000 szépülni vágyó vendég fordul meg. A hálózat 2012-ben erős marketing tevékenységet folytatott, új szolgáltatásokat vezetett be, amelyeket közismert hazai televíziós és rádiós csatornákon népszerűsített.

Az Év Innovatív Franchise Hálózata az Otthon Centrum Franchising Kft. A hálózat egy évtizedes fennállása során meghatározó szereplőjévé vált a hazai ingatlanpiacnak. A válság alatt versenyképességét megőrizve bebizonyította, hogy nehéz gazdasági körülmények között is megállja a helyét. Az Otthon Centrum küldetésének tekinti, hogy innovatív megoldásokkal válaszoljon a piaci kihívásokra. Büszkék egyedülálló hirdetéskezelő rendszerükre, amely központilag kezeli a hirdetések iránt érdeklődők adatait.

A 2012. Év Internet Média és Web Díját a Duna House hálózat érdemelte ki. A hosszú évek alatt 112 egységre bővülő országos hálózat ékes bizonyítéka annak, hogy a franchise üzleti modellnek komoly létjogosultsága van a piacon. Marketingtevékenységével igyekszik ügyfeleit hatékony és gyors kiszolgálásban részesíteni. 2012. évben a Facebook közösségi oldalon meghirdetett filmpályázatára 31 film érkezett be, amelyek közül a hálózat többet is bátran használhat imidzs-építési célokra.

Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata az ALPHAZOO üzletlánc. A hálózat száz százalékos magyar tulajdonú vállalkozásként, országos lefedettségű hálózat létrehozását célul kitűzve 2009. júliusában alakult meg. Az üzletlánc hálózat beteljesítve az elvárásokat 3 év alatt 32 egységet nyitott meg országszerte, melyből 10 saját, 22 franchise átvevő üzemeltetésében áll. Az ALPHAZOO üzletek tavaly több mint 500.000 vásárlót szolgáltak ki, forgalmuk pedig meghaladta az egymilliárd forintot.

Az Év Franchise Átvevője díjat Dr. Baltásné Sáfrány Beáta, a Herbária Zrt franchise partnere érdemelte ki. Dr. Baltásné Sáfrány Beáta és férje 2005-ben csatlakozott a Herbária hálózathoz. Szaküzleteiket a lehető legnagyobb profizmussal üzemeltetik, munkaválalóik számára rendszeres továbbképzést biztosítanak. A Herbária Zrt. bolthálózati versenyeiben minden évben díjazottak, folyamatosan fejlesztenek, növekednek. Jelenleg három üzletet üzemeltetnek Kecskeméten és Szegeden

Az Év fiatal sikeres franchise átvevője kategóriában 2 hálózat átvevői  megosztva részesültek a díjban.

Molnár Tamás és Horváth Attila, az Otthon Centrum átvevői 2008 telén nyitották meg első egységüket Debrecenben. Működésük első két évét a piac megismerése, bővítése jellemezte. Második irodájuk szintén Debrecenben nyitott meg 2011 januárjában. Az új iroda működésével 2011 év végére megduplázták a forgalmukat, és kiemelkedő eredményeiknek köszönhetően az Otthon Centrum hálózat díjátadó gáláján számos elismerésben részesültek. Harmadik egységüket 2012 márciusában Hajdúszoboszlón nyitották meg.

A kategória másik dajazottja Zsigmond Balázs, a Duna House franchise átvevője 2006-ban vállalkozótársával nyitotta meg Szombathelyen első irodáját. A siker már az első években megmutatkozott, így 2008-ban, a válság évében megnyitották második irodájukat is. A cég 2012-ben történetének legnagyobb számú megbízási állományát kötötte és legtöbb eladását is bonyolította amelyet az is erősített, hogy 2012. októberében megnyitották 3. irodájukat Keszthelyen. A bővüléssel az átvevő alatt dolgozó értékesítők száma elérte a 30-at.

Cikkek

2024. évi Franchise díjak: 2 új kategóriában is várjuk tagjaink pályázatait

Idén 2 újabb kategóriával bővül a Magyar Franchise Szövetség által meghirdetett pályázatok köre.

Az “Arculat és design Díj” kategóriában Magyarország legszebb átvevői üzletét keressük, míg a “A legkedveltebb fiatal hálózat” kategóriában nyílt közönségszavazás eredményeként ítéljük oda majd a díjat.

Leggyakoribb franchise-ba vetett tévhitek

A franchise üzleti modell egy már tesztelt, sikeresen működő üzleti modell-, illetve a hozzá kapcsolódó “egyedi, értékkel bíró” know-how átadásán alapul.  Az új vállalkozási lehetőséget

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu