Webáruházi trendek – 2019

Webáruházi trendek – 2019

Webáruházi trendek – 2019

Webáruházi trendek – 2019
Tőled vegyenek, ne a konkurenciától!
Időpont: 2019. március 13. szerda. 9.30–16.00
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont. Szentmihályi út 171.
Építsd meg a legvonzóbb, legjobb, legnépszerűbb webáruházat? Hogyan?
Mitől lesz webáruházunk a legvonzóbb, a legnépszerűbb és a legjobb 2019-ben? Jelentős változások az azonnali fizetésekben. Az automatizált marketing és a virtualizáció mindent visz. Ismerd meg a legújabb trendeket és változtass azonnal! Versenytársaid biztosan ezt teszik!
Kiemelt témák
Friss kutatási eredmények az e-kereskedelemről.
B2B és B2C. Merre megy az online kereskedelem?
Jelentős változások az e-kereskedelem jogi szabályozásában.
Nagykereskedelem.  Jön a nagyok uralma. Hol az esélyünk?
A webshop-fizetés jelene és jövője.
Mivel tudsz győzni a webáruházak között versenyben?
PSD2, SCA, azonnali átutalás 2019. A fizetési változások hatása.
Google-hirdetések automatán. Kézzel vagy inkább félkézzel.
A jobb logisztika, az átláthatóbb, ügyfélbarátabb honlap dönt?
Új vevőket hozó közösségépítés.
A hagyományos hírlevelek kora lejárt. Újdonságok automatizáltan.
Ügyfélszolgálat.  A siker és bukás sarokpontja.
A vásárlói utak összekapcsolása. Omnichanel a mindennapokban.
A Social Media és a webshop dinamikus összekapcsolása.
A kiterjesztett valóság. A virtualizáció jelene és távlatai.
A futárszolgálat új formációi.
Akciók a weben. A nyerő árpolitika.
Felkért előadók
Berze Márton  szakértő,  Kreatív Kontroll Kft.,  dr. Horváth Attila ügyvezető, BIG FISH Payment Gateway, Jagodics Rita  ügyvezető igazgató, Kereskedelmi Marketing Trendek, Kovács Viktor Zoltán Kkv marketing igazgató, K&H Bank, Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter, Madar Norbert üzletágvezető, GKI  Digital, dr. Mayer Erika ügyvéd, Mayer és társa,  Molnár Tamás vezető, MTT Digital, Schmidt Zoltán főszerkesztő, Kosárérték e-kereskedelmi magazin, Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft

Cikkek

A franchise előnyei-hátrányai

Mi adja az alapvető motivációt egy franchise hálózathoz való csatlakozáshoz? A franchise-ban az átvevő nemcsak egy ismert márkanevet és egységes arculatot vesz át, hanem a rendszergazda kidolgozott üzleti modelljét, tapasztalatát, tudását, valamint hírnevét. Ez valódi garanciát jelent.

Franchise képzés indul!

Meglévő hálózatát szeretné átalakítani? Vállalkozóként szeretne még többet megtudni a franchise hálózat építéséről? Működő vállalkozásához keres franchise partnereket? Átvevőként csatlakozna egy franchise hálózathoz? Vagy csak

Social Media 2025, ahol az AI-trend születik

Időpont: 2024. szeptember 12. 9:00–16:30 Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet. (Parkolás ingyenes!)Távolról: 2024.szeptember 13. 12. órától szeptember 21-ig videón

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu