Több kutatás is bizonyítja, hogy egy új vevő megszerzése HÉTSZER annyi költség, mint egy régi vásárló megtartása. Éppen ezért a siker egyik záloga a hűséges vásárlók megfelelő kezelése.
A Shop Management System legújabb fejlesztése is ennek szellemében készült. Célja, hogy minél pontosabban követhetők legyenek a vevők által használt hűség- vagy törzskártyák!
Segítségével akár bolton belül adhat személyre szabott ajánlatot törzsvásárlójának, rendszerezve és automatikusan, mely segítségével maximalizálja boltjai hatékonyságát!
A Shop Management System 2013-ban indult, amikor a piac felől érkezett egy olyan igény, hogy szükség lenne egy kimondottan boltirányítási rendszerre, amelyben a vállalatirányítás mellett tipikusan olyan funkciók vannak, amivel egy üzemeltető életét lehet sokkal-sokkal könnyebbé tenni.
A cégnél folyamatosak a fejlesztések, hiszen az ügyfelek javaslatai alapján időről időre új funkciókkal egészül ki a rendszer. Továbbá látják, hogy az üzemeltetőknek nagyon nehéz dolguk van, a döntések meghozatalában. Ezek segítésére készülnek a Shop Management System újabb fejlesztései, ami még összetettebb riportokat lesz képes létrehozni, a már eddigiek mellett.
Amennyiben bővebb információt szeretne a cégről, látogasson el honlapukra (www.shop-management.hu), vagy az alábbi elérhetőségeken keresse Seres Attilát, a Shop Management System értékesítési vezetőjét.
Telefon: 0630/631-9189
E-mail: attila.seres@shop-management.hu