Íme a 7 dolog:
- Az ingatlan mindig jó befektetés:
Már magyarázni sem kell az embereknek, hogy lakásbérlés helyett, inkább vásároljanak. Olyan magasan vannak a bérleti díjak, hogy a fiatalok alig várják már, hogy lakást vehessenek. Természetesen a magas bérleti díjak vonzzák az ingatlan befektetőket is (akik például az albérlet piacból szeretnének profitálni).
Érdekesség, hogy az utóbbi néhány évben esküvő bumm volt az országban. Az a generáció, akik nem házasodtak 20-as éveikben, kitolták (átlag) 30 éves korukig. Ez az ingatlan piacon is érzékelhető lesz, ami fenn tartja a keresletet (vagyis ez is). - Mindent a kezedbe kapsz – Nem kell neked kitalálnod mindent
Azt is mondhatom, hogy gondolkodnod sem kell, mert már egy működő üzleti modellt kapsz a kezedben.
Minden eszközt megkapsz ahhoz, már azonnal elkezd a munkát. Nem kell neked kitalálnod az üzleti modellt, árazást, jogi köröket megfutni… - Nem kell felépítened egy márkát – több évet és több millió forintot spórolsz
Ahhoz, hogy egy saját márkát felhúzz több év és több millió forintra van szükséged, és még akkor sem biztos, hogy felépítetted a branded. Így a franchise csatlakozás után már kész márkát kapsz, és élvezheted azt, hogy az emberek ismerik a cégedet. Nem kell újdonságokat letesztelned, mert ezt megteszi a franchise-átadó (“anyacég), ő az aki leteszteli az új marketing csatornákat, alakítja az árazást, üzleti modellt, toborzást…, felsorolni is nehéz lenne, akkor hosszabb lenne a cikk. - Marketing segítség
A cikket is támogató Duna House esetében végignéztem, hogy hol, mennyiszer említik a weben, továbbá milyen marketing csatornákat használ. És láthatóan a havi több száz cikknek köszönhetően tovább építik a brandet, ami segíti a franchisetagokat. Nem is beszélve arról, hogy egyetlen ingatlanos cégként a tőzsdén is kint vannak, ami szintén egy brand növelő tényező. - Van kihez fordulni
Úgy érzed valamit elszúrtál? Vagy tudni szeretnéd, hogy jól vezeted az üzleted? Van kihez fordulnod! A franchise tagságnak egyik legnagyobb előnye, hogy van kihez fordulni, és nem vagy egyedül. Minden téren magasan képzett és tapasztalt szakemberek állnak mögötted, legyen szó oktatásról, jogi kérdésekről, vagy szakmai segítségről! A vállalkozásod elindítása előtt látod a befektetésed megtérülésének idejét és a várható profitot, ami igen kecsegtető a jelenlegi piacon! - Együtt hatékonyabb
Ez is a brandépítéshez tartozik. A franchisehálózatot kihasználva sokkal hatékonyabb és jobb munkát tud a te ingatlanirodád is végezni. Nem beszélve arról, hogy az irodanyitás pillanatában is már kb 20.000 megbízást kínálhatsz vevőidnek, ingatlanaidat pedig kb 1300 értékesítő adhatja el! - Könnyebb lesz további vállalkozásokat indítanod.
Ez már a következő lépcső, mégis tudnod kell! A franchise üzemeltetése mellett (ingatlan esetében még inkább) folyamatosan növekszik a kapcsolati hálód, aminek köszönhetően pár év után már tervezheted az újabb vállalkozásod indítását. Használd ki!
A cikk szerkesztését és megjelenését a Magyar Franchise Szövetség tagja, a Duna House támogatta.