Az elmúlt két évben számos újítást hajtott végre a Fornetti

Az elmúlt két évben számos újítást hajtott végre a Fornetti

Az elmúlt két évben számos újítást hajtott végre a Fornetti

 

Az elmúlt két évben számos újítást hajtott végre a Fornetti

A Fornetti franchise rendszerét túlnyomó többségében látványpékségeiről ismerik mind a vásárlók, mind a vállalkozók. Nemcsak hazai vizeken, hanem külföldön is számos országban jelen van, melyek alapvetően franchise hálózatban működnek.

Az elmúlt két évben számos újítást hajtott végre a látványpékség hálózat. – mondta Vidács Gyula, a Fornetti Európa Kft. ügyvezetője a Magyar Franchise Szövetség korábbi interjújában. Az arculat megváltozott mind designban, mind látványban, mind a termékbemutatás módjában. A brand nemzetközi viszonylatban is számos helyszínen, kultúrában bizonyított, természetesen a helyi specialitásokat, ízlésvilágot, szokásokat figyelembe véve, azokat tiszteletben tartva.

A Fornetti látványpékség története

Palásti József pékmester 1997 márciusában hozta létre családi vállalkozását, a Fornetti Kft.-t, amely egy átalakított kecskeméti házban, kisipari jelleggel kezdte meg a fagyasztott péksütemények gyártását. Eleinte elsősorban sajtos és tepertős pogácsákat készítettek az üzemben, a termékeket pedig nem darabonként, hanem tömeg alapján vásárolhatták meg a fogyasztók.

Később a cég elkezdte kialakítani a látványpékségekből álló franchise hálózatát, amelyekben mobil sütőegységekkel készültek a fagyasztott süteményekből a kész pékáruk. 1999-ben a Fornetti külföldi terjeszkedésbe kezdett, először Szlovákiában, Lengyelországban és Horvátországban jelent meg a hálózat, később Romániában és Csehországban lépett piacra a társaság.

A Fornetti látványpékség hazánkban és külföldön

A koncepciót ma már Európa egyik legnagyobb franchise hálózataként tartják számon, mivel világszerte közel harminc országban több mint 7000 egységet működtetnek. A cégcsoport évente 50 millió kilogramm pékárut értékesít. A Bakutól Torontóig ívelő franchise hálózat évente 200 millió eurós forgalmat bonyolít. A Fornetti név, a gyártási know-how-k és a hozzá kapcsolódó jogok kizárólagos tulajdonosa Palásti József franchise alapító-pékmester.

Forrás: franchise.hu
Szerző és riporter: ViFe

Cikkek

Franchise képzés 2.0

A Magyar Franchise Szövetség júniusban megszervezi a Franchise Képzés 2.0 sorozatot. Amely az alapképzésre épül és még mélyebb betekintést ad a résztvevőknek a franchise hálózatok

Cégmarketing trendek – 2024

A PP Konferenciaközpont és a BKIK ezúton hívja meg a Magyar Franchise Szövetség tagjait a Cégmarketing trendek – 2024 című konferenciájára. A jelentkező hálózatok képviselői

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu