A SPAR Magyarország Kft. az élelmiszerláncokat sújtó különböző intézkedésekre, valamint a piaci változásokra azzal válaszol, hogy 2012-ben megkezdett franchise hálózat bővítését intenzívebbé teszi, s újragondolja a vállalati stratégiáját a fejlesztésekre, bővítésekre vonatkozóan – írja Napi Gazdaság.
Hogy pontosan hogyan tervezik az átalakítást, azt egyelőre nem tudni, mivel “Magyarország ötödik legnagyobb munkáltatójának 2015. évi terveit, illetve álláspontját az aktuális piaci trendekről, valamint az új törvényi szabályozásokról” a jövő szerdán tartandó sajtótájékoztatón jelentik be.
SPAR együttműködési program
A SPAR Magyarország Kft. 2012 szeptemberében indította el együttműködési programját családi vállalkozásban dolgozó kiskereskedőkkel. Az együttműködés során a kiskereskedők teljes önállóságukat megtartják, boltjaik választéka azonban nő, élvezhetik a SPAR több szolgáltatását (logisztika, reklám, informatika, hűségakciók, SuperShop program), a vásárlók pedig kedvezőbb fogyasztói árakkal találkozhatnak az üzletekben.
Ugyanakkor mindazon előnyök, melyekkel a tulajdonosként, családi vállalkozásként üzemeltetett egység rendelkezik (kiszolgálási színvonal, vevőismeret, a vásárlókkal való személyes kapcsolat) hosszabb távon beépülnek a SPAR üzleti kultúrájába is, tovább emelve annak színvonalát.