A Shop Management System 2013-ban indult, amikor a piac felől érkezett egy olyan igény, hogy szükség lenne egy kimondottan boltirányítási rendszerre, amelyben a vállalatirányítás mellett tipikusan olyan funkciók vannak, amivel egy üzemeltető életét lehet sokkal-sokkal könnyebbé tenni.
Így készült el a Shop Management System 1.0 Az első verzió megjelenése óta is az a szemlélet vezérel minket, hogy mindig a piacra figyelünk, hogy mi az, amivel az üzemeltetők elégedettek és boltjaik még eredményesebbek.
Már a Shop Management System 1.0 olyan funkciókkal segíti az üzemeltetőket, mint az eladás modul, aminek köszönhetően gyerekjáték az értékesítés vagy a forgalmi adatok modul, ami teljesen átláthatóvá teszi a boltok teljesítményének mérését.
A napi protokoll funkcióval a kötelezően elvégzendő feladatokat lehet meghatározni. Aminek az ellenőrzésében a rendszerbe integrált kamerarendszer segít. Ennek köszönhetően teljes mértékben ellenőrizhetőek a bolti folyamatok.
2014-ben felismertük, hogy a cégeknek hiába van több boltjuk, akkor is jelen kell lenniük az online piactérben is, így elkészítettük a Shop Management System 2.0-t. Aminek köszönhetően egy átlátható, a teljes folyamatot nyomon követő webshop modullal egészült ki a rendszer. Amely természetesen az eddigi modulokkal, mint például a raktárkészlet modul, szinkronban van.
A fejlesztésekkel nem állunk le, mert folyamatosan érkeznek megkeresések, hogy mivel egészülhetne ki a rendszer. Továbbá látjuk, hogy az üzemeltetőknek nagyon nehéz dolguk van, ha üzleti döntéseket kell hozniuk. Ahhoz, hogy ezek még jobb döntések lehessenek, fog elkészülni a Shop Management System újabb fejlesztése, ami még összetettebb riportokat lesz képes létrehozni, a már eddigiek mellett.
Amennyiben szeretné velünk felvenni a kapcsolatot, a lenti elérhetőségek bármelyikén megteheti ezt.
Seres Attila
Értékesítési vezető
Telefon: 0630/631-9189
E-mail: attila.seres@shop-management.hu
www.shop-management.hu