Az online és az offline ötvözete franchise-ban

Az online és az offline ötvözete franchise-ban

Az online és az offline ötvözete franchise-ban

A Mr Jeff egy áttörő technológiát alkalmazó mosodai franchise, amely gördülékeny, 48 órán belüli felvételt és házhoz szállítást kínáló applikáció alapú szolgáltatásával több mint 40 országban modernizálja a fárasztó házimunkát jelentő mosási folyamatokat.

A korához képest meglepően nagy hálózatot 2015-ben indította útjára egy háromfős baráti társaság Spanyolországban. A hálózat eredetileg a mosoda-szektorban vált ismertté, ahol kihasználták a fogyasztók növekvő igényét az online szolgáltatások felé. Tradicionális versenytársaikkal ellentétben itt nem a fogyasztó vitte le mosni a ruháját. Helyette az appon keresztül a házhoz érkező Mr. Jeff munkatársa viszi el a mosnivalót, majd 48 órán belül azt tisztán, vasalva visszaviszi a rendelő lakására.

Egy modern franchise

Ezt az egyszerű de újszerű elképzelést aztán más szektorokban is kipróbálták. Az eredmény egy transzformatív egybeolvadása a tradicionális szolgáltatásoknak és online technológiáknak. Ma a gyakorlatban a Mr. Jeff franchise rendszerére úgyis gondolhatunk, mint egy összekötő rendszerre a vállalkozók és a fogyasztók között. A felhasználó által a Jeff App-ban kiválasztott szolgáltatást a franchise átvevők végzik el, számukra további eszközöket ad erre a Jeff Suite, mely a tipikus vállalkozói igényeket elégíti ki pl. számlázási és pénzügyi kimutatásokkal. A kettő között pedig a Jeff Drivers App áll, mely összehangolja a beérkező szállításokat, valamint segít az útvonal kialakításában.

A három app együttes használata mellett, az offline elem sem marad ki. A partnerek saját mosodát üzemeltetnek önálló üzlethelyiséggel, az online aspektus pedig segít a fogyasztók megtalálásában.

Az egész felállás ismerős lehet talán a ride-sharing piac robbanásszerű növekedésére. A Mr. Jeff is elsősorban azokat a fiatal, időszűkében lévő irodistákat célozza, akik esetében alapból népszerű volt például a carsharing. Nem csak ez áll a hálózat sikere mögött, az alapítók ezt a know-how megosztásának, az állandó oktatásoknak és az erős marketing jelenlétüknek is tulajdonítják. A belépő partnerek például becsatlakozhatnak egy online e-learning rendszerbe a Jeff Academy-n keresztül, ahol azonnal hozzáférhetnek a mosoda üzemeltetéséhez szükséges tudáshoz.

Cikkek

Mit várunk a következő évtől?

Novemberben lezajlott a Magyar Franchise Szövetség évzáró rendezvénye, ahol szakmai előadókkal és kerekasztal beszélgetéssel zártuk az évet.

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu