Az ügyfélkiszolgálás legjobbjai között a BENU

Az ügyfélkiszolgálás legjobbjai között a BENU

Az ügyfélkiszolgálás legjobbjai között a BENU

 

Egy elégedett vásárló átlagosan 2,5-szer annyit költ, mint egy elégedetlen. Már egy minimális javulás a vásárlói elégedettségben 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést hoz.

A BENU Magyarország Zrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft és a Samsung Electronics Magyar Zrt. bizonyultak az ügyfélkiszolgálás legjobbjainak 2015-ben. A hetedik alkalommal megrendezett “Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny három kategóriában – személyes, telefonos és elektronikus – és két vállalati méret szerint – kis-, és közép (kkv), valamint nagyvállalat – vizsgálta a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét.

A 2015-ös „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny díjátadó gálával és kapcsolódó szakmai konferenciával zárult január 21-én, Budapesten. 
A franchise hálózatokat idén a BENU gyógyszertár lánc képviselte, amely a nagyvállalatok kategóriában első helyen végzett, az Opel Magyarország és az Aegon biztosító előtt.

A 2015. évi díjazottak:

Nagyvállalatok:

1, BENU Magyarország Zrt.
2, Opel Magyarország – Opel Southeast Europe Kft.
3, Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Kis- és középvállalatok:

1, Mercedes-Benz Hungária Kft.
2, Openhouse Országos Ingatlanhálózat
3, KIA Motors Hungary Kft.

Telefonos ügyfélkiszolgálás kategória 

Nagyvállalatok:

1, Samsung Electronics Magyar Zrt.
2, Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.
3, Opel Magyarország – Opel Southeast Europe Kft.

Kis- és középvállalatok:

1, Mercedes-Benz Hungária Kft.
2, KIA Motors Hungary Kft.
3, Openhouse Országos Ingatlanhálózat

Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategória 

Nagyvállalatok:

1, Samsung Electronics Magyar Zrt.
2, Prémium Önkéntes Pénztárak
3, Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Kis- és középvállalatok:

1, Mercedes-Benz Hungária Kft.
2, KIA Motors Hungary Kft.
3, Openhouse Országos Ingatlanhálózat

A ClientFirst 2009 folyamán életre hívta a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű díját. A díj a hazai ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztésére hivatott, valamint hogy iparágakon átívelő benchmarkot hozzon létre hazánk ügyfélkiszolgálási metodikáiban.

A ClientFirst Consultingról

A magyar piacon 12 éve működő ClientFirst Consulting kiemelt célja a megbízói ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. Tevékenysége középpontjában próbavásárlások (mystery shopping), ügyfélelégedettség-mérések valamint fejlesztési programok megvalósítása áll.

A cég a nemzetközi szakmai szervezet, az MSPA (Mystery Shopping Providers Association) tagja. 2013-tól elsőként a magyar cégek közül a szervezet igazgatótanácsában is képviselteti magát. A ClientFirst 2009 folyamán életre hívta a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” programot és díjat. A cél a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, valamint országos ügyfélkiszolgálási benchmark kialakítása és biztosítása.

 

Cikkek

Franchise képzés 2.0

A Magyar Franchise Szövetség júniusban megszervezi a Franchise Képzés 2.0 sorozatot. Amely az alapképzésre épül és még mélyebb betekintést ad a résztvevőknek a franchise hálózatok

Cégmarketing trendek – 2024

A PP Konferenciaközpont és a BKIK ezúton hívja meg a Magyar Franchise Szövetség tagjait a Cégmarketing trendek – 2024 című konferenciájára. A jelentkező hálózatok képviselői

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu