Az Apropó Reklámújság koncepció csatlakozott a Szövetséghez

Az Apropó Reklámújság koncepció csatlakozott a Szövetséghez

Az Apropó Reklámújság koncepció csatlakozott a Szövetséghez

 

Az Apropó Reklámújság, 2011. október 28-án kezdte meg működését. Első kiadványuk, az Apropó – Tiszaújváros jelenleg hetedik évfolyamánál tart, melyet tiszaújvárosi központtal összesen 25 településen kerül terjesztésre Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar megyék területén.
A kezdeti nehézségeken túllépve az ügyfélközpontú gondolkodás és a megfizethető hirdetési felületek kombinációjának köszönhetően az újság a régió meghatározó nyomtatott sajtótermékévé nőtte ki magát. Működésük negyedik évében a honlapukon közzétett felhívás eredményeképpen megtalálták első régiós partnerüket akivel közösen elindították Heves megyében is az újságot. Egri központtal immár három éve, alkalmanként  32.000 példányban 11 településen jelenik meg a kiadvány.
A 2017-es év utolsó negyedévében megjelent lapcsalád harmadik tagja az Apropó – Nógrád, mely Salgótarjánban és vonzáskörzetében jut el az olvasókhoz. A koncepció bővülésének üteme olyan mértékben felgyorsult, hogy 2018-as célkitűzésük, az Apropó Reklámújság franchise rendszerbe való alakítása. 
Legújabb taguk, az Apropó Gyöngyös, 2018. február 23-án kezdi meg működését. A kiadványt 32.000 példányban Gyöngyösön és 22 településen jelentetik meg. 2018. márciusi első kiadással előkészület alatt áll az ötödik régiós partner, az Apropó Debrecen, mely az eddigi legnagyobb példányszámmal készül megjelenni.
Az Apropó franchise központ minden szerződött partnerének egységes szerződés aláírásával teszi átláthatóvá a hálózat működését és fenntartását. Egységes alvállalkozói rendszerük kialakításával és központi érdekvédelmükkel kívánják biztosítani minden meglévő és jövőbeli partnerüknek az alacsony előállítási költségeket a magas minőségű, ügyfélorientált szolgáltatás nyújtásához.
Központi hirdetésszervező részlegük folyamatosan azon dolgozik, hogy felkutassa a hálózat számára értékes ügyfeleket, melyeket kisebb régiós újságok limitált példányszámuk és terjesztési területük korlátai végett önállóan nem tudnak megcélozni. A koncepció éves szinten közel 3.000.000 terjesztett példánnyal, nagyobb reklámkampányok résztvevői kíván lenni, mely törekvésükből minden csatlakozott partnerük profitál.
Amennyiben a cikk felkeltette érdeklődését – akár mint potenciális hirdető, akár mint szerződni kívánó partner – további információért írjon a hirdetes@aproporeklam.hu e-mail címre, vagy tájékozódjon a www.aproporeklam.hu weboldalon.

Cikkek

2024. évi Franchise díjak: 2 új kategóriában is várjuk tagjaink pályázatait

Idén 2 újabb kategóriával bővül a Magyar Franchise Szövetség által meghirdetett pályázatok köre.

Az “Arculat és design Díj” kategóriában Magyarország legszebb átvevői üzletét keressük, míg a “A legkedveltebb fiatal hálózat” kategóriában nyílt közönségszavazás eredményeként ítéljük oda majd a díjat.

Leggyakoribb franchise-ba vetett tévhitek

A franchise üzleti modell egy már tesztelt, sikeresen működő üzleti modell-, illetve a hozzá kapcsolódó “egyedi, értékkel bíró” know-how átadásán alapul.  Az új vállalkozási lehetőséget

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu