Hosszú Katinka a BioTechUSA központjában, a sajtó bevonásával ünnepelte meg, hogy immáron a boltokban az Iron Series termékcsalád, amely az Iron Meal italport és az Iron shakert foglalja magában.
Bejelentették azt is, hogy elindul a The Iron Series Tour elnevezésű könyvdedikációval egybekötött országos road show, ahol a rajongók a BioTechUSA üzleteiben találkozhatnak az Iron Lady-vel. A 20 szerencsés üzletet egy online szavazás segítségével a rajongók választották ki, a szavazók között pedig vásárlási utalványokat sorsoltak ki.
“A tavalyi országos road show alkalmával a rajongók akár 3-4 órákat is sorban álltak, hogy találkozhassanak Katinkával és a most induló The Iron Series Tour esetében is erre számítunk. A közösen kifejlesztett Iron Meal egy iránymutatás, egy darabka “vasakarat”. Az Iron Series termékvonal olyan embereknek készült, akik mernek nagyot álmodni, és akik készek keményen megdolgozni a céljaikért – nyilatkozta az együttműködésről Lévai Bálint, a BioTechUSA ügyvezető igazgatója.
A BioTech USA Sport Élet Egészség Központ mára piacvezetővé vált Magyarországon a táplálék-kiegészítők szegmenségben. A hálózat közel 400 alkalmazottal, több mint 110 franchise üzlettel és 52 országra kiterjedő forgalmazói hálózattal rendelkezik.
A hálózat elkötelezte magát az egészséges életmód, a tudatos táplálkozás és a rendszeres sportolás népszerűsítése mellett. Hisznek abban, hogy ezáltal hozzájárulhatnak vásárlóik életminőségének javításához. Küldetésük, hogy ebben segítsék fogyasztóikat. A BioTech USA a Magyar Franchise szövetség tagja.