https://www.franchise.hu/hirek/tagi-hirek/Folyamatos_b%C5%91v%C3%ADt%C3%A9st_tervez_a_Duna_House
A 2008-as válságból a Duna House igencsak jól jött ki, a cég ezekben az években tudott piacvezetővé válni. A vállalat nemzetközi terjeszkedést tervez és szeretne tovább fejlődni. Ezeknek a megvalósításához külső forrásbevonás szükséges, akár tőzsdére lépés is számításba jöhet.
A 2008-as válság piaci körülményei ellenére a Duna House nem sínylette meg ezt az időszakot. A cég ezekben az években vált piacvezetővé. A hitelpiac és az ingatlanpiac talpraállásával a Duna House 2014-ben kétszer annyi tranzakciót bonyolított le, mint 2008-ban.
Úgy tudták megtartani a piaci pozícióikat a válság éveiben, hogy nem a költségcsökkentés volt a fő irányvonal, hanem inkább az értékesítés támogatása és az oktatás fejlesztésére öszpontosítottak. A Duna House jelentleg 120 irodát működtet több, mint 1300 értékesítővel. A cég stratégiai iránya a multibrand stratégia erősítése, s Smart hálózatnak a felfuttatása továbbá a szinergikus tevékenységek erősítése és a termékpaletta bővítése.
A Duna House középtávú célja a nemzetközi terjeszkedés. Ezekenek a terveknek a megvalósításához külső forrás bevonását tervezik, még nem döntötték el, hogy mi módon. Akár a tőzsdei IPO is opció lehet.
forrás: gazdasagtv.hu/