Az elmúlt évek, évtized tendenciái azt igazolták, hogy a vásárlók részéről komoly igény keletkezett a természetes alapanyagokból készült finom, egészséges joghurtok iránt.
A Jono Yogo koncepció ezt felismerve az utóbbi öt évben öt egységből álló franchise hálózatot épített ki frozen joghurt termékeinek értékesítésére.
A hálózat működésében mindig kulcsfontosságú szerepet játszott a budapesti plázákban való jelenlét, a kidolgozott know-how, és a látványos, fiatalos design.
A nagy üzletházak közül az Allée, a Mammut, az Árkád, a Westend és a Budaörsi Auchan Korzó is otthont ad egy-egy üzletüknek.
A könnyen átlátható árképzés, a kiváló minőségű, közkedvelt termékek, a barátságos, fiatalos, színes környezet egyedüli frozen joghurt hálózattá emelte a koncepciót Magyarországon.
A tulajdonosok most olyan befektetőt keresnek, aki felismeri a már kidolgozott üzleti modellben rejlő lehetőségeket és a jövőben sikeresen üzemelteti tovább a meglévő egységeket, illetve építi tovább a hálózatot.
Az értékesítés során átadásra kerül az üzletek bérleti joga, a meghatározóan egyedi arculat, a teljes receptúra, valamint a kidolgozott franchise dokumentáció.
Az üzleti koncepció készen áll arra, hogy a jövőben további franchise átvevők bevonásával egy jelentős, nagy hazai hálózattá nőhesse ki magát. Az elmúlt évek során megszerzett tapasztalatok lehetővé teszik, hogy minden ehhez szükséges ismeret és infrastruktúra már az új tulajdonos rendelkezésére álljon.
A vállalkozás a belföldi növekedésen túl külföldi terjeszkedésre is tökéletesen alkalmas, aminek létrejöttével a befektető számára további bevételek megszerzésére is lehetőség nyílik – a saját egységekben képződött hasznon túl a franchise jogok értékesítése is profit részét képezhetik majd, így a befektetés megtérülése is gyorsabbá és kedvezőbbé válhat.
Kérjük tekintse meg a hálózat weboldalát:
Jono Yogo
További információkért az alábbi elérhetőségen érdeklődhet:
Millavári Barna
Dakexpo Kft.
millavari@dakexpo.com