A SPAR új kampányt indított, hogy a hétköznapi hősök, a grillszezon igazi sztárjai végre elnyerjék méltó jutalmukat. Meg persze saját húsüzeméből kikerült termékeinek forgalmát is szeretné fellendíteni a Spar és Regnum márkák által jegyzett reklám kampány.
A kampány elsősorban a közösségi médiára épít, ám ezt kiegészítendő reklámfilmet és plakátot is készítettek. Első lépésben a grillszezonra időzített alkalmazást kell letölteni, ahol aztán elkezdődhet a versengés. Első lépésben a legjobb grillező ismerősnek emelhetünk virtuális szobrot. A hála kifejezésén túl további lehetőség, hogy kedvenc sütögetőnket, na meg persze ezáltal saját magunkat is nevezhetjük a hatszázezer forintos össznyereményért.
A játék három fordulós:
A nominálás után 15 egyetértés szükséges a kedves grillpajtásnak, a grilltársaktól. (ez általában elég könnyen összeszedhető.
Második lépésként videót kell készíteni, hogy bent maradhasson a jelölt az ország grillhőse címért.
A végső harc a grill-téren fog eldőlni, ahol komoly és izzasztó grill ügyességi versenyben kell remekelni.
A díjakat a SPAR zsűrije osztja ki, összesen hatszázezer forint összértékben, melyből a nyertesek és a jelölők is részesülnek. A versenyre nevezni augusztus 4-ig lehet.
forrás: kreativ.hu