Az Immo1 Ingatlanközvetítő Hálózat 2011-ben alakult. Tulajdonosai magyar magánszemélyek, akik egyéb üzleti érdekeltségeik mellett évtizedes tapasztalattal rendelkeznek az ingatlanfejlesztés, ingatlan- és hitelközvetítés területén.
A sikeres működés keretében közel tízezer ingatlan értékesítése, és a több tízmilliárd Forint összegű hitel közvetítése biztosította azt a szakmai hátteret, melynek eredményeként elkészítették az Immo1 Franchise Hálózat egyedi működési modelljét és vállalatirányítási rendszerét. Erre a stabil alapra kezdődött meg 2012-ben a Franchise Hálózat kiépítése azzal a céllal, hogy a piac megismerje a minőségi ingatlanközvetítés fogalmát.
A sikeres működés keretében közel tízezer ingatlan értékesítése, és a több tízmilliárd Forint összegű hitel közvetítése biztosította azt a szakmai hátteret, melynek eredményeként elkészítették az Immo1 Franchise Hálózat egyedi működési modelljét és vállalatirányítási rendszerét. Erre a stabil alapra kezdődött meg 2012-ben a Franchise Hálózat kiépítése azzal a céllal, hogy a piac megismerje a minőségi ingatlanközvetítés fogalmát.
Ahhoz, hogy az Immo1 Ügyfelei a legmagasabb minőséget kapják, az Immo1 Partnerei gondos kiválasztást követően komoly, részletekbe menő felkészítő képzésen vesznek részt, mely vizsgával zárul. Az emelt szintű képzések pedig a továbbfejlesztésért felelnek, a működés egy-egy részterületére koncentrálnak, és magabiztos ismereteket adnak az adott témában.
A szakmaiság mellett a működés erős pillére az etika. A Hálózat Etikai kódexe minden irodában kifüggesztésre kerül, az Immo1 minden Partnere számára az együttműködés és az Ügyfelek felé nyújtott szolgáltatások alapeleme. A gondosan kialakított szabályrendszernek köszönhetően a belső együttműködés is zökkenőmentes, ez biztosítja az erőforrások fejlesztésre irányuló optimális felhasználását.
Az Immo1 dinamikusan növekszik, és hamarosan a 20. iroda megnyitása következik, ezzel együtt azonban a Cég a mennyiségi szemlélet helyett a minőség iránt elkötelezett. A Franchise Rendszer sikere elsősorban a működő egységek fejlődését, a jövedelmezőség és az Ügyfél-elégedettség emelését jelenti, a létszám vagy az irodák száma csak ezt követően kerül sorra az értékelésben.