Kétmillió Euros befektetésből lép nemzetközi piacra a különleges magyar éttermi brand

Kétmillió Euros befektetésből lép nemzetközi piacra a különleges magyar éttermi brand

Kétmillió Euros befektetésből lép nemzetközi piacra a különleges magyar éttermi brand

 

A Makery a világ első DIY (Do it Yourself, vagyis csináld magad!) étterme, ahol a vendégek maguknak főznek! Az MFB csoporthoz tartozó Hiventures valamint a Solus Capital befektetéséből a Makery most franchise hálózatként hódítja meg a világot!

Mi ez és kinek szól?

Első ránézésre a Makery olyan, mint egy rendes étterem, ám a vendégek a kész ételek helyett az elkészítéshez szükséges hozzávalókat kapják meg kis tálkákon, kimérve és előkészítve. Az asztalokba indukciós főzőlapok vannak építve és tableteken futó videó alkalmazás vezet végig a kiválasztott étel elkészítésének lépésein. 20-25 perc alatt játszva elkészíthető egy tökéletes fogás, így mindenki sztárséfnek érezheti magát. A vendégek a különféle társaságok, például párok, családok, baráti társaságok, turisták vagy a céges csapatépítők. Mindez egy élő és kreatív társasági program, ahol a legtermészetesebb módon tűnik el a különbség, cégvezetők és alkalmazottak, fiúk és lányok, felnőttek és gyerekek között.
A Makery továbblép
Ebben az újszerű éttermi szolgáltatásban látta meg a potenciált az MFB csoporthoz tartozó Hiventures és a Solus Capital kockázati befektető társaság, akik egy közös befektetési körben 2 millió EUR-val szálltak be a Makery World Zrt. megalapításába. A befektetésből a skálázhatóságot növelő informatikai rendszer fejlesztése, nemzetközi értékesítés és marketing felépítése, valamint a sikeres szolgáltatás elterjesztése történik. Mostanra két jövőbeli franchise partnerrel a Makery már alá is írta a szerződést, melynek megfelelően az év végéig Bécsben és Stuttgartban már várhatóan lesz Makery étterem.
A siker receptje
„A budapesti étterem a vendégélmény, az eredeti koncepció, a technikai megvalósíthatóság és gazdasági mutatók terén bizonyított. Három éve telt házzal, növekvő eredményességgel és 5.0-ás értékeléssel működik. Abban, hogy a Makery most szintet lép, külön érdekes, hogy lényegében a franchise konstrukcióval is a DIY koncepciót alkalmazza. Ahogyan az éttermi vendég megkapja a sikeres főzést biztosító tabletes alkalmazást, úgy kapja meg a franchise partner is a siker receptjét, az éttermet működtető korszerű informatikai rendszert. Ez a Makery saját innovatív „Software as a Franchise” megoldása, amellyel a franchise partner nem csak kézikönyv és support formájában kapja meg az üzemeltetéshez szükséges tudást, hanem a működtetést végző eszközt kap.” – meséli el Dr. Lendvai Ádám alapító.
A közeli jövő
A Makery World lépéseit a gyors növekedés megalapozása vezérli, amely segítségével más piacokon is elterjesztheti ezt az egyedi 5.0-ás értékelésű vendégélményt. Filozófiája fókuszában a fogyasztói társadalom korában is az emberi alkotás élménye áll, így a Makery franchise partnerei is egy emberibb és élhetőbb világ megteremtésében vehetnek részt. Vendégei kiléphetnek fogyasztói szerepünkből, miközben eltűnnek a határok kicsik és a nagyok, profik és amatőrök között. A Brand víziója, hogy kihasználva elsőbbségét elterjed, mint a világ vezető DIY éttermi lánca. Ennek érdekében éttermeket nyitó partnereket keres, biztosítja számukra a DIY trend, gasztronómia és a háttérben álló IT rendszer forradalmi keverékét, majd támogatja a megnyíló Makery éttermek sikerét szerte a világon.
A Makery lehetőség
A Makery franchise partnerei a szoftveres megoldáson túl a kezdetektől teljes szupportot kapnak, az előkészítő tervezéstől kezdve a megfelelő helyszín megtalálásán keresztül, az étterem megnyitásáig és üzemeltetéséig. A gyorsan belépőknek ezen túl most olyan egyedi win-win helyzet adódik, ahol ők hamar, akár több étterem tulajdonosai is lehetnek. Mivel ehhez a Makery minden támogatást megad, így nem szükséges vendéglátói háttér sem. Limitált early bird konstrukcióban, például Berlinben 200-500 ezer euróból egy reprezentatív 50+ fős vendégszámú Makery étterme lehet! Jelenleg a franchise hálózat felépítése mellett a Makery World Zrt. csapatának építése is zajlik. Üzleti partnereken kívül tehát várják azokat a tehetségeket is, akik szeretnének egy nemzetközi piacra lépő innovatív startup csapatában, a világot meghódító intenzív növekedésben és a várható sikertörténetben részt venni.

“A Makery a sikeres kreatív alkotás élményét kínálja, könnyen elérhető éttermi keretek között!”

A Hiventuresről
Az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures, Közép-Kelet-Európa egyik legnagyobb kockázati tőkealapjaként, Európai Uniós és saját forrásból, több mint 100 milliárd forintnyi tőkével segíti a hazai kis- és középvállalkozói szektort, valamint a startupokat inkubációs, magvető és növekedési befektetési életszakaszokban. Ebben a folyamatban szakmai támogatónk a Magyar Fejlesztési Bank Zrt.
A Hiventures küldetése, hogy új lehetőségeket teremtsen a nagy növekedési potenciállal rendelkező innovatív startup, és a hagyományos kis- és középvállalkozások finanszírozásában egy fenntartható és versenyképes KKV ökoszisztéma kialakítása érdekében Magyarországon és a régióban. Bővebb információ a www.hiventures.hu és kkvpro.hiventures.hu weboldalakon található.

Cikkek

Mit várunk a következő évtől?

Novemberben lezajlott a Magyar Franchise Szövetség évzáró rendezvénye, ahol szakmai előadókkal és kerekasztal beszélgetéssel zártuk az évet.

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu