Kevés olyan szakmai megmérettetés van az üzleti világban, ahol a díjazottakról nem egy bizottság dönt, hanem mérések alapján dől el a sorrend. Ilyen a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj, amit ötödik alkalommal adtak át csütörtök este a nyerteseknek.
A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj nem csak a magas színvonalú ügyfélkezelés objektív módszerekkel mért eredményének bizonyítéka, hanem egyben olyan versenyelőnyt biztosító megtisztelő elismerés, amely a pozitív megkülönböztetés eszközével kiemeli tulajdonosát a vállalkozások tömegéből. Nem véletlen, hogy a szigorú megmérettetésben részt vevő vállalatok PR és reklámtevékenységük során hivatkoznak a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjra.
A felméréseket és a sorrend megállapítását egy független, az ügyfélélmények mérésére szakosodott cég, a ClientFirst Consulting Kft. végezte. Tevékenysége középpontjában próbavásárlások (mystery shopping), ügyfél elégedettség-mérések valamint fejlesztési programok megvalósítása áll és különféle vállalatok felkérésére végez ügyfél elégedettségi vizsgálatokat, a megbízók afféle kihelyezett call centereként.
Az idén több franchise hálózat is szerepelt a díjazottak között. A Diego franchise hálózat a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában, a High-Care Cosmetics Hungary Kft. a Telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában ért el harmadik helyezést.
A DIEGO kereskedelmi hálózat meghatározó szerepet tölt be a Kárpát-medence laminált padló, darabszőnyeg, padlószőnyeg, PVC-padló, függöny, lakástextil, tapéta és az ezekhez tartozó kiegészítő termékek piacán. Magyarországon, Romániában, és Szlovákiában több mint 120 DIEGO áruházban vásárolhatják meg a fogyasztók a kedvező árú, kiváló minőségű termékeket.
A Weyergans High-Care Cosmetics cég 1992. óta képviselteti magát Magyarországon. A szépség, testápolás és az egészség alapjain nyugvó koncepció immár 15 éve egyedülálló módon működteti franchise hálózatát a kozmetikai piacon. A High-Care franchise rendszer a High-Care Centerek és Stúdiók koncepciójára épül, mely üzletek szépség, egészség és prevenciós kezeléseket kínálnak a fogyasztók felé.
Bővebb információ a ClientFirst-ről
A 11 éve alakult ClientFirst Consulting Kft. – nomen est omen – a vevőkiszolgálás minőségének fejlesztésével foglalkozik. Tevékenysége középpontjában próbavásárlások (mystery shopping), ügyfél elégedettség-mérések valamint fejlesztési programok megvalósítása áll és különféle vállalatok felkérésére végez ügyfél elégedettségi vizsgálatokat, a megbízók afféle kihelyezett call centereként. A cég a nemzetközi szakmai szervezet, az MSPA (Mystery Shopping Providers Association) első hazai tagja.
A ClientFirst 2009 folyamán életre hívta a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban elnevezésű díját. A díj a hazai ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztésére hivatott, valamint hogy iparágakon átívelő benchmarkot hozzon létre hazánk ügyfélkiszolgálási metodikáiban.
Forrás: vg.hu, clientfirst.hu