Megújul a Borháló

Megújul a Borháló

Megújul a Borháló

 

Borhálóvezetősége az óbudai Zichy-kastély parkjában tartott kóstolóval egybekötött sajtótájékoztatón mutatta be a megújult arculatot, valamint a nyári fesztiválokra való felkészülés legújabb fejleményeit. A cél kettős, aminek lényege, hogy egyre nívósabb borok minél nívósabb kondíciók mellett kerüljenek a fogyasztóhoz.

A változásokat röviden így foglalhatnánk össze:

  • Magyarország legnagyobb boros franchise-hálózata arculatváltáson esik át.
  • A cég exkluzívan készített és forgalmazott borokkal erősít a prémiumszegmensben.
  • Az alternatív kiszerelések megmaradnak, ma a Borháló tartja Magyarország legnagyobb magnumválasztékát.
  • A most bevezetett fiatalos arculat a kötelező dizájnfrissítésen túl a márka nyitottságát, rugalmasságát, vevőközeliségét jeleníti meg.

Közel ötven boltjával a Borháló Magyarország legkiterjedtebb bor-kiskereskedelmi franchise-hálózata. Idén új településeken, illetve településen belül új helyen létesülnek Borháló boltok: az újbudai üzlet a Móricz Zsigmond körtéren már áprilisban megnyitott, a közeljövőben Budapesten a Vízivárosban, továbbá Dunakeszin, Budaörsön és Tatán is új egységgel bővül a hálózat.

A Borháló a Style Communication kreatív csapatának bevonásával megújítja arculatát és jelmondatát. A webes felületeken, a központi rendezvényeken június elejétől már az új dizájnnal találkozhatnak a vásárlók, a franchise-partnerek az egyes üzletekben fokozatosan térnek át az új megjelenés használatára – tájékoztatott Ádám Boglárka, aki 2019 januárjában vette át a cég marketingtevékenységének irányítását.

Az új dizájn támaszkodik a régi örökségére, de újradefiniálja a Borháló üzenetét. „A megszakított keret a nyitottságot szimbolizálja, és megadja a lehetőséget a logó kiegészítésére pl. az üzletágak nevével vagy a franchise-partnerek esetében a településnévvel. A két alapszín, a fekete és a fehér mellé bekerült a zöld is, ami a frissességet, a dinamizmust, a természetet, a tudatosságot jelképezi” – mondta a marketingvezető.

(borespiac.hu)

Cikkek

A franchise előnyei-hátrányai

Mi adja az alapvető motivációt egy franchise hálózathoz való csatlakozáshoz? A franchise-ban az átvevő nemcsak egy ismert márkanevet és egységes arculatot vesz át, hanem a rendszergazda kidolgozott üzleti modelljét, tapasztalatát, tudását, valamint hírnevét. Ez valódi garanciát jelent.

Franchise képzés indul!

Meglévő hálózatát szeretné átalakítani? Vállalkozóként szeretne még többet megtudni a franchise hálózat építéséről? Működő vállalkozásához keres franchise partnereket? Átvevőként csatlakozna egy franchise hálózathoz? Vagy csak

Social Media 2025, ahol az AI-trend születik

Időpont: 2024. szeptember 12. 9:00–16:30 Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet. (Parkolás ingyenes!)Távolról: 2024.szeptember 13. 12. órától szeptember 21-ig videón

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu