A Borhálóvezetősége az óbudai Zichy-kastély parkjában tartott kóstolóval egybekötött sajtótájékoztatón mutatta be a megújult arculatot, valamint a nyári fesztiválokra való felkészülés legújabb fejleményeit. A cél kettős, aminek lényege, hogy egyre nívósabb borok minél nívósabb kondíciók mellett kerüljenek a fogyasztóhoz.
A változásokat röviden így foglalhatnánk össze:
- Magyarország legnagyobb boros franchise-hálózata arculatváltáson esik át.
- A cég exkluzívan készített és forgalmazott borokkal erősít a prémiumszegmensben.
- Az alternatív kiszerelések megmaradnak, ma a Borháló tartja Magyarország legnagyobb magnumválasztékát.
- A most bevezetett fiatalos arculat a kötelező dizájnfrissítésen túl a márka nyitottságát, rugalmasságát, vevőközeliségét jeleníti meg.
Közel ötven boltjával a Borháló Magyarország legkiterjedtebb bor-kiskereskedelmi franchise-hálózata. Idén új településeken, illetve településen belül új helyen létesülnek Borháló boltok: az újbudai üzlet a Móricz Zsigmond körtéren már áprilisban megnyitott, a közeljövőben Budapesten a Vízivárosban, továbbá Dunakeszin, Budaörsön és Tatán is új egységgel bővül a hálózat.
A Borháló a Style Communication kreatív csapatának bevonásával megújítja arculatát és jelmondatát. A webes felületeken, a központi rendezvényeken június elejétől már az új dizájnnal találkozhatnak a vásárlók, a franchise-partnerek az egyes üzletekben fokozatosan térnek át az új megjelenés használatára – tájékoztatott Ádám Boglárka, aki 2019 januárjában vette át a cég marketingtevékenységének irányítását.
Az új dizájn támaszkodik a régi örökségére, de újradefiniálja a Borháló üzenetét. „A megszakított keret a nyitottságot szimbolizálja, és megadja a lehetőséget a logó kiegészítésére pl. az üzletágak nevével vagy a franchise-partnerek esetében a településnévvel. A két alapszín, a fekete és a fehér mellé bekerült a zöld is, ami a frissességet, a dinamizmust, a természetet, a tudatosságot jelképezi” – mondta a marketingvezető.