„Ez az új üzlettípus lesz a nyugat-európai terjeszkedés zászlóshajója is, a tervek szerint 2020-ig 35 FFB üzletet nyitunk meg a régióban és Magyarországon, főként frekventált belvárosi helyszíneken, sétálóutcákban, pályaudvarok környékén” – jelentette ki Bánhidi Attila, a Fornetti Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója, az Aryzta Csoport közép és kelet-európai kereskedelmi igazgatója.
Hozzátette: tavaly áprilisban nyitották meg az első FFB-üzletet a budapesti Ferenciek terén, az azóta eltelt időszak tapasztalatai kifejezetten pozitívak, a fogyasztók nagyon megszerették az újfajta bolttípust és a korábbinál szélesebb kínálatot is. Az FFB-üzleteket naponta több mint 1500-an keresik fel, és már csak azért is sokan visszatérnek, mert az önkiszolgáló rendszer sokkal gördülékenyebbé teszi a vásárlást.