Az idén 30 éves születésnapját ünneplő DIEGO áruházlánc, új TV spottal és szülinapi promócióval kedveskedik vásárlóinak.
A promóció május 2. és június 30. között elérhető.
Kampánycél:
„Egy olyan filmmel szerettük volna folytatni a tavaly elkezdett márka újrapozícionálást, ami illeszkedik az előzőhöz, tovább erősíti a brand imidzsét, és széles célcsoportot tud megszólítani” – nyilatkozta Gesztesi Gábor, a DIEGO marketingigazgatója.
Szerencsére sikerült egy olyan gondolatot találnunk, ami választ ad minderre:
„Otthon a stílusodban”.
Kreatívkoncepció:
A film kiindulópontja, hogy nem vagyunk egyformák – más a stílusunk, más az életstílusunk – ezt pedig a személyes terünk is tükrözi. Nem véletlen, hogy mindenki a saját terében érzi magát igazán otthon. Viszont a DIEGO széles választékában és stílusos kínálatában mindenki könnyedén megtalálhatja a számára otthonos megoldásokat.