Mobil segítség a virággondozásban (Oázis kertészet)

Mobil segítség a virággondozásban (Oázis kertészet)

Mobil segítség a virággondozásban (Oázis kertészet)

A Virágom, virágom alkalmazás segít, hogy helyesen gondozza kedvenc növényeit. Figyelmeztet tennivalóira, és tanácsokkal látja el az egyes növényeket illetően. Igazi segítség mindenkinek, aki szereti a növényeket, és szeretne megfelelően gondoskodni róluk. Az alkalmazás szakértője az Oázis kertészet.
Mindenki ismeri azt a kellemetlen szituációt, mikor a nemrég vásárolt növény látszólag minden ok nélkül hervadni kezd, majd szára és levelei is szépen lassan megbarnulnak. Szakértelem nélkül sokszor nehéz megállapítani, hogy a túl kevés vagy túl sok napfény, a túlzott öntözés vagy éppen a kiszáradás a ludas ilyenkor.
Ezen segít most a Virágom, virágom mobilapplikáció, melynek célja, hogy könnyebbé és játékossá tegye a növénygondozás mindennapi feladatait. Miután az alkalmazást telepítettük okostelefonunkra, kiválaszthatjuk az adatbázisból virágunkat, és máris részletes leírást kapunk az adott növény igényeivel kapcsolatban.
A Virágom, virágom legnagyobb előnye azonban az interneten elérhető információval szemben az, hogy folyamatosan emlékeztet minket a virággondozási feladatainkra. Sőt, akár azt is be tudjuk állítani, hogy kizárólag az otthon töltött órák alatt kapjunk értesítőt a következő locsolásról, párásításról vagy bármilyen más tevékenységről. A hétköznapi rohanás mellett ez hatalmas segítség lehet, hiszen a legnehezebb dolog sokszor észben tartani ezeket a feladatokat. A növénygondozást az alkalmazás rendszeresen jelvényekkel és az Oázisban beváltható mobilkuponokkal honorálja, a rajzfilmszerű design pedig játékos hangulatot kölcsönöz neki.
Az ingyenes változatban alapból három növény gondozásához kapunk segítséget. A Virágom, virágom fizetős, PRO-változata azonban számos különböző extrával érkezik: korlátlan mennyiségű növény feltöltése mellett Virág Doktor funkciója arra is lehetőséget ad, hogy szakértő válaszoljon kérdéseinkre, az Elutazom funkció pedig arról tájékoztat minket, hogy a távol töltött idő alatt melyik növényünk kerülhet kritikus állapotba, vagy igényel kiemelt odafigyelést.
A Virágom, virágomhoz hasonló applikáció még nem készült a hazai piacon. Praktikusságának és számos más előnyének köszönhetően viszont rövid időn belül nagy rajongótáborra tehet szert a magyar növénybarátok és hobbikertészek körében. Az egyedülálló mobilalkalmazás iOS és Android felhasználók számára is elérhető.

Az Oázis franchise hálózat

Az Oázis Kertészetek a hazánkban szinte ismeretlen, de nyugaton rendkívül népszerű “gardencenterek”-et képviselik. Az üzletek áruválasztéka a kert-dísznövény-dekoráció tematikára épül, széles termékskálájának és aktív marketing-tevékenységének köszönhetően egész évben jelentős kiskereskedelmi forgalmat generál. Az értékesítés alapeszméje a vevőorientáltság és szakmai korrektség.

Boross István és felesége Hedvig 1987-ben alapította meg az Oázis Kertészetet. A jelenleg 18 egységből álló hálózat 2004-ben kezdte meg a franchise-rendszerű terjeszkedést, és azóta is dinamikusan fejlődik. Szlovákiában nyitottak az első határon túli Oázis áruházak, de tervezik a romániai, horvát és szerb expanziót is. A rendszer alapító tagja, az Oázis Kertészet is további, jellemzően a fővárosban elhelyezkedő saját tulajdonú üzletek nyitását tervezi.

Forrás: oazis.hu; viragomviragomapp.hu

 

Cikkek

2024. évi Franchise díjak: 2 új kategóriában is várjuk tagjaink pályázatait

Idén 2 újabb kategóriával bővül a Magyar Franchise Szövetség által meghirdetett pályázatok köre.

Az “Arculat és design Díj” kategóriában Magyarország legszebb átvevői üzletét keressük, míg a “A legkedveltebb fiatal hálózat” kategóriában nyílt közönségszavazás eredményeként ítéljük oda majd a díjat.

Leggyakoribb franchise-ba vetett tévhitek

A franchise üzleti modell egy már tesztelt, sikeresen működő üzleti modell-, illetve a hozzá kapcsolódó “egyedi, értékkel bíró” know-how átadásán alapul.  Az új vállalkozási lehetőséget

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu