Amikor az első SPAR szupermarket megnyílt Tatán, csak kevesen sejtették, hogy egy valódi sikertörténet veszi kezdetét. 25 év telt el azóta. Az eltelt évek alatt folyamatosan fejlődött az üzlethálózat, elindult a franchise program és a cég jelentős szerepet vállalt a társadalmi ügyek támogatásában is. Az elmúlt évtizedekben a SPAR Magyarország az ország meghatározó és kedvelt élelmiszerláncává vált. A 2016-os év a jubileum jegyében telt el számos aktivitással, újdonsággal és eseménnyel. A vállalat forgalma elérte az 516,4 milliárd forintot, amely 5,2 %-kal magasabb érték a 2015-ös évhez képest. A SPAR Magyarország üzlethálózatának fejlesztésére az idei évben 23 milliárd forintot fordít, melynek keretében összesen 24 áruház újul meg és várhatóan 5 új áruház nyitja majd meg kapuit.