„A mobilod sorban áll helyetted”
A BioHair az online sorba állással óriásit lépett előre, mert egy alapvető szolgáltatási szükségletet kötött össze a mai kor legmeghatározóbb elemével, a virtuális világgal – és ez további versenyelőnyt adott a cégnek a piacon.
2018-ban a cég elnyerte az Év Leginnovatívabb Franchise Hálózata címet, és ehhez méltóan folytatta tovább a fejlesztéseket.
Csevegő robot a vendégek szolgálatában
2019. év végén a BioHair – a szépségpiacon páratlan módon – elindította a chatbotos szolgáltatását, melynek keretében ALMA, a BioHair csevegő robotja válaszol a Messengerben neki feltett kérdésekre, valamint kezeli a vendégek online sorba állását, szalonba történő behívását. A folyamat így tovább egyszerűsödött, a vendégek 2 baráti csetelés között sorba állhatnak egy frizurára is a Messengerben.
Az idén 10 éves születésnapját ünneplő BioHair ma már Okosfodrászatként fémjelzi magát.