Saját márkás termékekkel támad a BioHair

Saját márkás termékekkel támad a BioHair

Saját márkás termékekkel támad a BioHair

 

Az idei év fontos mérföldkő a márka életében. A megfizethető árakon, időpontfoglalás nélkül elérhető, magas színvonalú szolgáltatásairól ismert BioHair Franchise Hálózat új, saját márkás termékcsalád bemutatásával ünnepelte 5 éves jubileumát.

A közönség már megismerhette a BioHair frizura, smink és gél lakk kollekcióit, amelyeknek alapja a négy évszaknak megfelelő 4 nőtípus lett. Ezek színvilágát úgy alakították ki, hogy a tavasz, a nyár, az ősz és a tél típusú hölgyek is megtalálják a kollekció hozzájuk leginkább illő kompozícióit.
Április 10-től viszont minden BioHair hajvágószalon polcán megtalálható lesz a márka otthon használatos termékcsaládja, a parabén és GMO mentes zöldalma balzsam, illetve a gránátalma, kiwi, narancs és zöldalma samponok. Ezek az év minden napján, otthoni környezetben is lehetővé teszik a természetes hajápolást. A termékek aktív összetevői a növények – pozitív terápiás hatást kiváltó – részei (pl.: levél, virág, gyümölcs, stb.).

A franchise hálózat célja az volt, hogy vásárlói számára olyan hajápoló termékeket biztosítson, amelyek a legtöbb piaci forgalomban megvásárolható termékkel ellentétben nem tartalmaznak parabéneket, SLES-t, nanoösszetevőket, génmódosított összetevőket, sem pedig kőolajszármazékokat.


Till Atilla műsorvezető, Binder Géza és Perger Gabriella a BioHair alapítói
A BioHair hálózat 5. születésnapi partijának keretein belül kollekciós versenyt hirdetett dolgozói között, akik fotópályázaton indulhattak munkáikkal. A legjobb húsz frizurát, öt sminket és öt manikűrt egy látványos show keretében, a születésnapi gálán mutatták be március utolsó hétvégéjén. A legjobb munkák elkészítői értékes nyereményekkel gazdagodtak, a fődíj egy londoni szakmai út és egy kétnapos csapatépítő tréning volt.

forrás: BioHair, csaladilap.hu

Cikkek

A franchise előnyei-hátrányai

Mi adja az alapvető motivációt egy franchise hálózathoz való csatlakozáshoz? A franchise-ban az átvevő nemcsak egy ismert márkanevet és egységes arculatot vesz át, hanem a rendszergazda kidolgozott üzleti modelljét, tapasztalatát, tudását, valamint hírnevét. Ez valódi garanciát jelent.

Franchise képzés indul!

Meglévő hálózatát szeretné átalakítani? Vállalkozóként szeretne még többet megtudni a franchise hálózat építéséről? Működő vállalkozásához keres franchise partnereket? Átvevőként csatlakozna egy franchise hálózathoz? Vagy csak

Social Media 2025, ahol az AI-trend születik

Időpont: 2024. szeptember 12. 9:00–16:30 Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet. (Parkolás ingyenes!)Távolról: 2024.szeptember 13. 12. órától szeptember 21-ig videón

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu