Az idei év fontos mérföldkő a márka életében. A megfizethető árakon, időpontfoglalás nélkül elérhető, magas színvonalú szolgáltatásairól ismert BioHair Franchise Hálózat új, saját márkás termékcsalád bemutatásával ünnepelte 5 éves jubileumát.
A közönség már megismerhette a BioHair frizura, smink és gél lakk kollekcióit, amelyeknek alapja a négy évszaknak megfelelő 4 nőtípus lett. Ezek színvilágát úgy alakították ki, hogy a tavasz, a nyár, az ősz és a tél típusú hölgyek is megtalálják a kollekció hozzájuk leginkább illő kompozícióit.
Április 10-től viszont minden BioHair hajvágószalon polcán megtalálható lesz a márka otthon használatos termékcsaládja, a parabén és GMO mentes zöldalma balzsam, illetve a gránátalma, kiwi, narancs és zöldalma samponok. Ezek az év minden napján, otthoni környezetben is lehetővé teszik a természetes hajápolást. A termékek aktív összetevői a növények – pozitív terápiás hatást kiváltó – részei (pl.: levél, virág, gyümölcs, stb.).
A franchise hálózat célja az volt, hogy vásárlói számára olyan hajápoló termékeket biztosítson, amelyek a legtöbb piaci forgalomban megvásárolható termékkel ellentétben nem tartalmaznak parabéneket, SLES-t, nanoösszetevőket, génmódosított összetevőket, sem pedig kőolajszármazékokat.
Till Atilla műsorvezető, Binder Géza és Perger Gabriella a BioHair alapítói
A BioHair hálózat 5. születésnapi partijának keretein belül kollekciós versenyt hirdetett dolgozói között, akik fotópályázaton indulhattak munkáikkal. A legjobb húsz frizurát, öt sminket és öt manikűrt egy látványos show keretében, a születésnapi gálán mutatták be március utolsó hétvégéjén. A legjobb munkák elkészítői értékes nyereményekkel gazdagodtak, a fődíj egy londoni szakmai út és egy kétnapos csapatépítő tréning volt.
forrás: BioHair, csaladilap.hu