Sikeres évet zárt a Bubbles 2015-ben

Sikeres évet zárt a Bubbles 2015-ben

Sikeres évet zárt a Bubbles 2015-ben

 

Sikeres évet tudhat maga mögött a Bubbles 2015-ben. A vállalatnál több területen is jelentős előrelépés történt.  A Bubbles az évet ambiciózus tervekkel kezdte és év közben még további célokat, jelölt ki a vállalat vezetése és készített hozzá újabb terveket. Így a befektetők, vezetők és a Bubbles kollégái is kíváncsian várták sikerül-e az év közben bővített terveket év végére teljesíteni.
Az év folyamán a Bubbles tervei között szerepelt 12-14 Bubbles üzlet nyitása, franchise rendszer előkészületei és vidéki üzlet nyitása is. A különböző üzleti területeken sikerült elérni a kijelölt célokat, sőt a legtöbb esetben a terveknél kicsit többet is sikerült megvalósítani.
Év elején a Bubbles 6 egységgel rendelkezett és az év folyamán további 14 üzletet nyitott. Összesen 20 Bubbles üzletben érhetőek el a Bubbles szolgáltatásai és további 6 üzlet előkészületei is elkezdődtek. A 20 üzlettel a Bubblesnek sikerült lefedni a budapesti piacot és az is elmondható, hogy megindult a vidéki terjeszkedés is. Először Érden és egy kicsivel később már a Budapesti agglomeráción kívül egy vidéki megyeszékhelyen, legelsőként a „Királyok városában” Székesfehérváron nyitott Bubbles üzlet.
Év közben a Bubbles megálmodta a Bubbles Corner kávézó koncepciót. Az ötlettől kezdődően 2-3 hónapon belül meg is kezdte az egység a működését.
Az év közbeni tervek itt nem álltak meg, mert a Bubbles egy nagyot álmodott és a szolgáltatást kivitték a Sziget fesztiválra. A Bubbles erre alkalomra újragondolta az üzlet fogalmát és egy konténerben alakított ki a megszokottól eltérő Bubbles mosodát mosó és szárítógépekkel. A koncepció nagy sikernek örvendett a szigetlakók körében, akik ki is használták a lehetőséget és igénybe vették mosodát. A Bubbles szolgáltatásait nemcsak szigetlakók, hanem a fellépő sztárok is szívesen látogatták.
A Bubbles az utolsó néhány hónapjában nekilátott a Franchise üzletág fejlesztésének, majd megindult a Franchise Partnerek keresése is.
Az eredményes 2015-ös év után a cél, hogy 2016-ban a vállalat túlteljesítse az eddigi eredményeket, amely nem lesz egyszerű. 2016-ban a Bubbles hasonlóan ambiciózus terveket tűzött ki maga elé. Természetesen a 2016-os célok között megtalálható a további üzletnyitások terve, amelyben már a Franchise üzleteknek is fontos szerepet szánnak és további jelentősebb vidéki hálózat fejlesztése.

Cikkek

Franchise képzés 2.0

A Magyar Franchise Szövetség júniusban megszervezi a Franchise Képzés 2.0 sorozatot. Amely az alapképzésre épül és még mélyebb betekintést ad a résztvevőknek a franchise hálózatok

Cégmarketing trendek – 2024

A PP Konferenciaközpont és a BKIK ezúton hívja meg a Magyar Franchise Szövetség tagjait a Cégmarketing trendek – 2024 című konferenciájára. A jelentkező hálózatok képviselői

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu