A magyar hálózat mind a 41 fodrászata sikeresen vészelte át a járvány eddigi hullámait. A chatbotos szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a vendégek felmerülő kérdéseire, problémáira gyorsan, illetve érintkezés nélkül tudnak reagálni a BioHair szalonok a Messengerben. Emellett a csevegő robot kezeli a vendégek online sorbaállását is, mely szintén jelentős versenyelőnyt biztosít az egységeknek a lezárások alatt is a konkurenciákkal szemben.
Ám maga a franchise modell számos más előnyt is biztosít a partnerek számára. A franchise központ az üzleti tudás átadása, illetve az átvevők betanítása mellett folyamatos szakmai támogatást nyújt. Tekintettel arra, hogy általában az átvevők valamennyi fodrászát a központ választja ki, illetve tanítja be, ezzel mentesítve a partnereket a munkaerőpiaci kihívásoktól.
A BioHair méretének köszönhetően olyan marketing megjelenésekre, illetve informatikai fejlesztésre van lehetősége a franchise átvevőknek, melyekre egy független fodrászatnak, de még egy 5-8 egységes hálózatnak sem lenne esélye.
A franchise lehetőséggel kapcsolatban bővebb információt a következő linken talál.