Van egy jó receptünk, de azt meg is kell tudni főzni

Van egy jó receptünk, de azt meg is kell tudni főzni

Van egy jó receptünk, de azt meg is kell tudni főzni

 

Vállalkozó, vagy szívesen belevágna egy saját bizniszbe? Jó lenne hozzá egy bevált üzleti modell? A Duna House-nál most olyan franchise partnereket keresnek, akik értik a piacot, a marketing fontosságát, és – ahogyan a cég küldetése is tartalmazza – szenvedélyük az ingatlan – Forbes Magazin összeállítás.

Hat vezetői értékünk van, munkánkat ezek fémjelzik: korrektség, ügyfélközpontúság, szinergia, növekedés, fejlődés és eredményorientáltság. Aki együtt szeretne velünk működni, annak ezekkel kell tudnia azonosulni – hangsúlyozza Szalay Kinga, a Duna House franchise igazgatója annak kapcsán, hogy mostanság ismét várják új partnereiket.

A 2003-ban indult hálózat ma már számtalan, az ingatlanközvetítéshez kötődő szolgáltatást is kínál a hitelfelvételtől az energetikai tanúsítványon át a lakástakarékpénztár értékesítésig. A cég a piacon egyedüliként volt képes arra, hogy a válság ideje alatt is 8-10 százalékkal növekedjen. 126 irodájuk csaknem fele a fővárosban és környékén található. Az elmúlt évek után – amikor is a részvények tőzsdei bevezetése és a lengyel piacra lépés jelentették a fő irányokat – most ismét a franchise partneri kör bővítése került fókuszba.

Változtattak is ennek menetén. Az eddigi területi alapú megkötést – amikor is egy-egy körzetben csupán egyetlen partner tudott kizárólagos jogot kapni az iroda megnyitására – idén feloldották, ezáltal felszabadultak például olyan budapesti területek, amelyre sokan várnak. Az új stratégiának köszönhetően a korábban elérhetetlen körzetek újra megnyíltak.

Kiket várnak?
Partnereik köre már most is széles: van, aki az ingatlan szakmából érkezett, más mezőgazdasági hátterű, de ügyvéd is akad köztük. „Sikeres franchise partnerünk az tud lenni, aki hisz az üzleti modellünkben és követi azt. Nagyon innovatívan gondolkodunk, próbálunk a piac előtt járni, ezért fontos, hogy partnerünknek dinamikus vállalkozói szemlélete legyen, értse a piacot, a marketing fontosságát.” A Duna House célcsoportja az olyan vállalkozók köre, akiknek széles az ismeretségi hálója és jó a megítélése. Előny az értékesítésben szerzett tapasztalat – legyen szó akár autó márkakereskedőkről, építési vállalkozókról vagy éppen jogászokról.

„Olyan fiatal vállalkozókat is várunk, akik egyedül félnek belevágni új dologba. Hiszen nálunk kipróbált üzleti modellt kapnak amellyel, ha szorgalmasan dolgoznak, sikerre van ítélve a vállalkozásuk”

– állítja Szalay Kinga. Ami a szervezeti hátteret illeti, jellemzően kft-vel célszerű rendelkezniük a jelentkezőknek, ennek keretén belül tudják megvásárolni a franchise jogot és elindítani az irodát.

Beszállás!
Az induláshoz szükséges befektetés mértékét tekintve mintegy három millió forinttal lehet számolni az irodahelyiség megnyitása kapcsán. Ezen túl a belépési díj régiótól függően 500 ezer és 5 millió forint (plusz ÁFA) között mozog. Tervezni kell még az oktatási költségekkel – értékesítői, sales vezetői, és moduláris képzéseket is kínálnak.

„Adunk egy jó receptet, de azt meg is kell tudni főzni. A Duna House üzleti modell használata mellett az iroda sikere azon múlik, van-e jó értékesítési vezetője, aki lehet a partner, de lehet másvalaki is”.

Egy négyhónapos vezetőképző program során pedig a résztvevők képet kaphatnak a szakmáról: attól kezdve, hogy miképpen kell egy ingatlant behozni a rendszerbe, az értékesítő toborzáson keresztül az irodavezetésig mindent megtanulhatnak.

Havi szinten egy átlagos irodánál nagyjából egymilliót tesznek ki a kiadások, ebben a royalty egy része is benne van. Összességében az induláshoz 8-10 millió forinttal érdemes rendelkezni, hiszen pár hónapnyi tartalékkal is kalkulálni kell a felfutás idejére. A befektetés a tapasztalatok szerint 18-24 hónap alatt térülhet meg. Persze mind a bekerülési, mind a havi költségek nagyban függnek az iroda méretétől, illetve attól, hogy a több féle csomagból melyiket választja a partner.
A cégnél nagyon fontosnak tartják, hogy minőségi partnereik legyenek, aki hosszú távon gondolkodnak, biztonságos befektetés keresnek, ahol a befektetett összeghez képest igen magas profitot érhetnek el. Ennek érdekében minden részletet átbeszélnek a jelentkezőkkel és üzleti tervet is kérnek.

„A piac most csúcson van, és még jó ideig így is marad. Nekünk a tranzakciószám a lényeg, és ez most nagyon magas. Ha valamikor, most érdemes beszállni!”

– hívja fel a figyelmet Szalay Kinga. További információk, részletek ide kattintva érhetőek el.

Forrás: Forbes magazin

Cikkek

2024. évi Franchise díjak: 2 új kategóriában is várjuk tagjaink pályázatait

Idén 2 újabb kategóriával bővül a Magyar Franchise Szövetség által meghirdetett pályázatok köre.

Az “Arculat és design Díj” kategóriában Magyarország legszebb átvevői üzletét keressük, míg a “A legkedveltebb fiatal hálózat” kategóriában nyílt közönségszavazás eredményeként ítéljük oda majd a díjat.

Leggyakoribb franchise-ba vetett tévhitek

A franchise üzleti modell egy már tesztelt, sikeresen működő üzleti modell-, illetve a hozzá kapcsolódó “egyedi, értékkel bíró” know-how átadásán alapul.  Az új vállalkozási lehetőséget

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu