Husse

Husse

Husse

A koncepció bemutatása: 

Az 1987-ben, Stockholmban alapított vállalkozás mára Európa egyik vezető állateledel házhozszállítási rendszerévé nőtte ki magát. A svéd hálózat 1500 franchise partnerrel együttműködve több, mint 50 országban van jelen és gondoskodik a kutya- és macskaeledelek több százezer hűséges fogyasztóhoz való eljuttatásáról.

A rendszer a hatékonyságra, az alacsony költségekre, a minimális adminisztrációra és az egyéni felelősségvállalásra épít.

Támogatás:

Pénzügyi terv (financial concept)
Áruszállítás (consignment stock)
Betanítási képzés (initial training)
Utólagos képzés (additional training)
Előadások / Workshopok (seminars / workshops)
Eszmecsere / tapasztalatcsere (interchange of knowhow/ meetings)
Telefonos konzultáció (consultation by telephone)
Marketing/értékesítés (marketing/sales)
Szervezés/ adminisztráció (organization/ administration)
Eladási/ Értékesítési technikák (sales techniques)
Termékismeret (product knowledge)
Menedzsment (management)
Minoségellenőrzés (quality control)
Szakmai ismeretek (technical matters)

Alapvető elvárások partnerekkel szemben:

A szektor ismerete (knowledge of a sector)

Kereskedelmi ismeretek (commercial knowledge)

Eladási képességek (sales skills)

Csapatszellem (team spirit)

Elérhetőség és adatok:

Tevékenység: állateledel forgalmazás

Kapcsolattartó neve: Dr. Takács Gábor

Cég postázási címe: 1071 Budapest, Peterdy u. 31. fszt. 1.

Telefonszám: +36702737372

E-mail cím: magyarorszag@husse.com

Weboldal: https://www.husse.hu

Egységek száma: 7

Kapcsolatfelvétel

Cikkek

Megbízásainak felét franchise partnerein keresztül kézbesíti a DODO

Az üzleti ötletek mindössze 6 százaléka valósul meg, franchise-rendszerrel azonban jelentősen javítható ez az arány, mivel így a vállalkozás indításával járó kockázat nagymértékben csökkenthető. Az adatvezérelt logisztikai megoldásokat kínáló DODO Partner programja néhány évvel ezelőtt indult, és szinte azonnal úttörővé vált, mára pedig megbízásainak felét franchise partnerek révén kézbesíti. A vállalat szakértői összegyűjtötték azt az öt legfontosabb tényezőt, amely a franchise mellett szól.

Iratkozzon fel hírlevelünkre