Bodystreet

Bodystreet

Bodystreet

A koncepció bemutatása: 

A Bodystreet olyan fitnesz koncepció mely a hazánkban kevésbé elterjedt „butik fitnesz” kategóriájába esik. Tehát a stúdiók kicsik, és személyre szabott edzést biztosítanak. A Bodystreet az edzés hatékonyságára fokuszál, és elektromos izomstimulációt használ, röviden EMS-t. A technika a sport- és űrhalyózás gyógyászatból származik, és rendkívül magas edzési hatékonyság jellemzi. A Bodystreet ma a világ piacvezetője az EMS butikstúdiók területén.

Az alapító házaspár, Emma és Matthias Lehner maguk is számos stúdiót vezetnek. Az összes többi Bodystreet stúdió független franchise átvevők tulajdonában. Az első Bodystreet stúdiót 2007-ben nyitották meg Münchenben. Két további próbaüzlet következett egy további Münchenben és egy Regensburgban, mielőtt az első franchise partner 2009-ben elindult. 2020 végére a rendszer több mint 300 stúdiót visz 3 kontinensen, havonta több mint 180 000 edzéssel. A Bodystreet központja a németországi München melletti Karlsfeldben található.

A Bodystreet fő elemei:

  • Egységes külső megjelenés
  • Dokumentált know-how mely tartalmazza az egység kialakítását és napi működését.
  • Szoros együttműködés a franchise központtal, a bizalom és a folyamatos segítség nyújtás.
  • Innovatív szolgáltatás- és termék portfolió
  • Minőségirányítási rendszer, amely garantálja és az egységes minőségi szolgáltatás nyújtását.
  • Professzionális marketing- és reklámkoncepció
  • Folyamatos támogatás a franchise partnerek számára.

Támogatás:

  • Termékmenedzsment: igényorientált célcsoport-koncepció, amely a következetesen magas színvonalú és átfogó szolgáltatásokra összpontosít.
  • Marketing koncepció: korszerű reklámszemlélet alkalmazása
  • Vállalati dizájn: hatásos, mindenre kiterjedő márkaidentitás.
  • Kultúra és rendezvények: rendszeres párbeszéd, éves indító esemény, nemzetközi gyakorlatok és lehetőségek a dolgozók számára.
  • Kereskedelmi jogvédelem a „Bodystreet” szó-/képvédjegyre, amelyeket a franchise partner kizárólagos használatra biztosít a franchise rendszer.
  • Weboldal és domainek: regisztrált domainek és internetes jelenlét a központi weboldalon keresztül.
  • Piacvezető által meghatározott minőségi szabványok: központi minőségirányítási és minőségbiztosítási rendszer, a rendszerben résztvevők működési eredményeinek szakmai ellenőrzésével.
  • A Működési Kézikönyv dokumentálja a Bodystreet koncepcióhoz kapcsolódó know-how-t, különös tekintettel a szolgáltatásainkra, a bemutatóra és az ügyfélélményre. A Működési Kézikönyvet a Bodystreet angol vagy német nyelven bocsátja rendelkezésre.
  • Alap- és továbbképzési rendszer: a központ biztosítja a franchise partnerek és munkatársaik alapképzését és folyamatos továbbképzéseket. A Bodystreet átfogó edzésprogramot tesz elérhetővé saját tanúsítvánnyal. A képzéseket a hálózat e-learning platformja egészíti ki. A megfelelő szemináriumok vagy képzések elméleti tartalmát digitálisan készítik elő Web-Based-Training (WBT). Az online vizsgák és a Bodystreet Excellence Review (BER) szintén digitálisan zajlanak
  • A gyors terjeszkedés követelményei: területi védelem, hogy a helyi piac teljes mértékben kiaknázható legyen. A támogatás a szerződés aláírásától a stúdió tényleges megnyitásáig, majd a további szalonok megnyitásában, napi működésükben.
  • Területkezelésben: ötlet- és tapasztalatcsere, szakértői csapat folyamatos tanácsadásával.
  • Kontrolling és benchmarking: kereskedelmi elemzések és korai figyelmeztető rendszer.
  • IT szoftver stúdió üzemeltetéshez (a harmadik féltől származó szoftverekre további licencdíjak vonatkozhatnak).
  • Digitalizálás/Innováció: Az innovatív technológiák még nagyobb edzési hatékonyságot és tökéletes Bodystreet élményt biztosítanak a stúdióban és otthon. Például a Bodystreet App és a Bodystreet e-Store már régóta tagjai a digitális portfoliónknak. Valamint a Bodystreets új reszponzív weboldala, a Digital Signage a stúdiókban és a virtuális valóságban, melyet használunk a munkatársaink képzésében, valamint a franchise értékesítésben. 2021-ben a Bodystreet is bevezette edzéstechnológiáját: a „Bodystreet SmartWear”-et.

Becsült teljes befektetés:

Mester Franchise partner keresünk, 6 számjegyű összeg euróban

Alapvető elvárások partnerekkel szemben:

Előny, ha tapasztalt a cégvezetés, a sales és a franchise területén

Szeret sportolni, és csapatban dolgozni

Képesnek kell lennie az első Bodystreet-et az országban elindítani, és működtetni

Elérhetőség és adatok:

Tevékenység: fitnesz

Kapcsolattartó neve: Matthias Lehner

Kapcsolattartó beosztása: Alapító és ügyvezető igazgató

Cég postázási címe: Németország, Karlsfeld An der Steinernen Bruecke 1 85757

E-mail cím: franchise-international@bodystreet.de

Weboldal: https://www.bodystreet-international.com

Egységek száma: 300

Kapcsolatfelvétel

Cikkek

Miért lesz egy hálózatból franchise?

Interjú Nagy Andreával, a Party Point hálózat alapítójával. Franchising: már korábban is party kellékek forgalmazásával foglalkoztatok nagykereskedőként, miért döntöttetek végül a franchise mellett? Nagy Andrea:

Iratkozzon fel hírlevelünkre