Cégmarketing trendek – 2024
A PP Konferenciaközpont és a BKIK ezúton hívja meg a Magyar Franchise Szövetség tagjait a Cégmarketing trendek – 2024 című konferenciájára. A jelentkező hálózatok képviselői
A koncepció bemutatása (description): A Bubbles önkiszolgáló mosodahálózat 2011-ben nyitotta meg az első üzletét. Nemcsak az ötlet hazai, de a Bubbles International Zrt. is 100%-os magyar tulajdonban van. A Bubbles önkiszolgáló mosodáinak létrehozásával egy Magyarországon is jól ismert, eddig mégis kiaknázatlan piaci szegmensben kezdte meg működését, amelyre egyre nagyobb igény mutatkozik a felgyorsult, rohanó mindennapokban. 2014-től a vállalat intenzív hálózatfejlesztésbe kezdett. A Bubbles célja, hogy Franchise Partnerek bevonásával minden 15-20 ezer feletti nagyvárosba eljussanak a non-stop önkiszolgáló mosodai szolgáltatások és a közösségi mosás élménye. A csatlakozó Partnerek egy Magyarországon bevezetett márkanevet és egy innovatív, egyedülálló, jelentős növekedési potenciállal rendelkező üzletet kapnak. A kidolgozott koncepció teljesen automatizált, magas szintű technológiai háttérrel rendelkezik. Az automatizált üzletek munkaerőforrás igénye alacsony és az üzemeltetés rugalmas időbeosztás alapján oldható meg.
Támogatás (support for franchisees):
Elérhetőség és adatok (contact information):
Tevékenység (industry): mosodai szolgáltatások
Kapcsolattartó neve (full name): Miklovicz Bertold
Kapcsolattartó beosztása (position): ügyvezető igazgató
Cég postázási címe (company address): 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
E-mail cím (email): bertold.miklovicz@bubbles.hu
Weboldal (website): https://bubbles.hu/
Egységek száma (number of locations): 63
Kapcsolatfelvétel
Cikkek
A PP Konferenciaközpont és a BKIK ezúton hívja meg a Magyar Franchise Szövetség tagjait a Cégmarketing trendek – 2024 című konferenciájára. A jelentkező hálózatok képviselői
Május 21-én (kedden) 11:00 órai kezdettel kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése. A rendezvényen megválasztásra kerül a Szövetség új elnöksége, illetve felügyelő és
Az OptiPoster Kft. 20 éves szakmai tapasztalatára támaszkodva nagy körültekintéssel foglalkozik országos lefedettséget biztosító közterületi és rádiós reklámkampányok megvalósításával. Büszkék arra, hogy széles portfóliójukban olyan
Öt év szünet után április 4-én ismét Franchise Kiállítás és Konferencia volt Budapesten. Az eseményen 40 franchise hálózat mutatkozott be a rendezvényre kilátogató mintegy 600