A háziállat vállalkozások jövője

A háziállat vállalkozások jövője

A háziállat vállalkozások jövője

A világszerte több mint 1500 franchise partnerrel rendelkező svéd állateledel márka – a Husse – most hazánkban keresi új partnereit.

A Husse értékesítési stratégiájának előnye, hogy a termékek nem állnak rendelkezésre a hagyományos értékesítési csatornákon (üzletek, raktárak, nagykereskedők). A végső fogyasztók közvetlenül a helyi kereskedőtől vásárolhatják meg azokat – a Husse franchise partnerétől, aki kizárólagos értékesítési joggal rendelkezik az adott területen.

Ez nagy biztonságot ad a partnereknek. Biztosra vehetik, hogy az ügyfeleik nem rendelik meg ugyanazt a terméket kicsit olcsóbban egy webshopon vagy mennek át egy bevásárlóközpontba és veszik meg azokat ott. A Husse termékek kizárólag náluk elérhetőek. – mondja Dr. Takács Gábor a Husse magyarországi mester partnere.

A forgalmazott termékek a legmagasabb minőséget képező szuper prémium kategóriába tartoznak, amely minőségi színvonalat a jelenlegi gazdasági helyzetben is fenntartja a svéd anyacég. A termékcsalád ezért a tenyésztők számára is vonzó, a gazdik számára pedig egy lépcsőben tudja biztosítani kedvencük komplex, teljeskörű táplálását. A vásárlók ugyanakkor nem csak az eledelek magas minőségében bízhatnak; a koncepció fontos eleme a házhozszállítás, ezzel pedig a személyre szabott szolgáltatás lehetősége. A vevők ugyanis a felkészült franchise partnerektől folyamatos tanácsadásra is számíthatnak, amelynek köszönhetően megfelelően tudják majd táplálni állatukat.

Ez teljesen más, mint egy üzletben vásárolni, ahol csak levesszük a terméket a polcról, fizetünk és hazamegyünk. Gyakran nehéz eldönteni, hogy milyen típusú táp lenne a legjobb kedvencünknek egy adott élethelyzetben, és a rengeteg lehetőség alapján a legjobb döntést hozni. Mi ebben segítünk, hiszen nem csak a vásárlás előtt, hanem utána is, folyamatosan támogatjuk és tanácsainkkal segítjük vevőinket. A Husse filozófiája a vevőnek nyújtott szolgáltatáson nyugszik, ami sokkal több mint puszta adás-vétel – folytatja Takács Gábor.

Ez a filozófia a piaci trendeket is követi. A vásárlók állattartási szokásai az elmúlt évtizedben megváltoztak, tudatosabbá váltak, ezért egyre inkább igénylik a minőségi tanácsadást, azokat a termékeket és szolgáltatásokat, ahol valamilyen hozzáadott értéket is kapnak. Így biztosabbnak érzik döntésüket, és jobban bíznak a márkában és annak termékeiben.

Franchise lehetőség

A legnagyobb különbség más állateledel franchise rendszerekkel szemben az, hogy a Husse átvevőinek mindössze egy gépkocsiba és egy kis raktárhelyiségbe kell beruházniuk, amivel a tárolást, az értékesítést, illetve a szállítást biztosítják.

A Husse modell kiszámítható. Előre tervezhető, hogy mennyit kell dolgozni ahhoz, hogy egy bizonyos összeget megkeressünk. Végső soron az átvevőn múlik, mennyi időt szeretne belerakni és hány vásárlóval kíván foglalkozni – mondja Takács Gábor, majd pedig így folytatja: Általában 100-130 vásárlóra van szükség, ahhoz, hogy jó bevételre lehessen lehessen szert tenni. Egy közepes településen is több ezer kutya és macska van; ennek töredékét elég elérni ahhoz, hogy jól működő saját vállalkozást lehessen felépíteni.

A partnerek maguk döntenek munkaidejükről, a rendszer egyetlen kötöttsége, hogy a vásárlók a gyors kiszállítást várják el, így megfelelő rugalmassággal kell rendelkezni – de ha ez megvan, akár másodállásként is végezhető. A havi kiadások a forgalomhoz igazodnak, és nincsenek magas központi költségek sem; érdemben az indulásba kell beruházni a gépjárművel, a raktárhelyiséggel és egy belépési díjjal, amely legalacsonyabb összege – területtől függően – 500.000 Ft.

Cikkek

Cégmarketing trendek – 2024

A PP Konferenciaközpont és a BKIK ezúton hívja meg a Magyar Franchise Szövetség tagjait a Cégmarketing trendek – 2024 című konferenciájára. A jelentkező hálózatok képviselői

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu