SPAR: 15 éves a SuperShop program

SPAR: 15 éves a SuperShop program

SPAR: 15 éves a SuperShop program

 

Éppen 15 évvel ezelőtt, 2000. áprilisában indult el Magyarország legnagyobb törzsvásárlói programja, a SuperShop Program. Ma már nem kevesebb, mint 2,6 millió kártyabirtokos élvezi a programban való részvétel előnyeit, amelyeket a legkülönbözőbb kereskedő és szolgáltató partnerek, köztük a SPAR Magyarország áruházai nyújtanak számukra.
15 évvel ezelőtt a SuperShop Program a pontok gyűjtésével és beváltásával indult, az elmúlt másfél évtizedben azonban – a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően – különböző, vásárlói lojalitást erősítő marketing eszközök (hűség- és online kuponok, jutalompontok, mobiltelefonos pontgyűjtést és fizetést lehetővé tevő Mobiltárca szolgáltatás) összetett rendszerévé nőtte ki magát. A program lelke máig a pontgyűjtő SuperShop kártya, a kártyabirtokosok pontjai pedig saját, banki biztonságú folyószámlán gyűlnek, és korlátozás nélkül felhasználhatóak, a csaknem 800 elfogadóhelyen országszerte, vagy akár otthonról, a www.superkupon.hu folyamatosan frissülő kínálatából válogatva. A magyar háztartások több mint fele rendelkezik SuperShop kártyával, és hetente  közel 1,6 millió alkalommal használják azt.
A SuperShop Program nemcsak a vásárlók, hanem a partnerek számára is számos előnyt biztosít. Működése során ugyanis létrehozta az FMCG szektor egyik legnagyobb, kizárólag a program partnerei számára elérhető és folyamatosan aktualizált fogyasztói adatbázisát. A kereskedelmi és szolgáltató szektorban tevékenykedő partnerek így szegmentált vásárlói csoportokat célozhatnak meg marketing stratégiáikkal, erősítve törzsvásárlóik hűségét.
A jubileumot a SuperShop Program egész évben meglepetésekkel és rendkívüli akciókkal ünnepli a SPAR áruházaiban is, azzal a céllal, hogy a SuperShop a következő 15 évben is a fogyasztók kedvenc pontgyűjtő programja legyen.
forrás: Élelmiszer Online 

Cikkek

A franchise előnyei-hátrányai

Mi adja az alapvető motivációt egy franchise hálózathoz való csatlakozáshoz? A franchise-ban az átvevő nemcsak egy ismert márkanevet és egységes arculatot vesz át, hanem a rendszergazda kidolgozott üzleti modelljét, tapasztalatát, tudását, valamint hírnevét. Ez valódi garanciát jelent.

Franchise képzés indul!

Meglévő hálózatát szeretné átalakítani? Vállalkozóként szeretne még többet megtudni a franchise hálózat építéséről? Működő vállalkozásához keres franchise partnereket? Átvevőként csatlakozna egy franchise hálózathoz? Vagy csak

Social Media 2025, ahol az AI-trend születik

Időpont: 2024. szeptember 12. 9:00–16:30 Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet. (Parkolás ingyenes!)Távolról: 2024.szeptember 13. 12. órától szeptember 21-ig videón

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Magyar Franchise Szövetség • H-1027 Budapest, Margit krt. 64/b • Telefon: +36 20 342 3342 • E-mail: titkarsag(kukac)franchise.hu