A Polus Sütő Kft. csapata nyerte a 17. alkalommal megrendezett Coop Rally-t. A minőségi magyar élelmiszer-előállítást és -termékeket a középpontba állító, idén több mint 100 hazai cég részvételével zajló szakmai rendezvény közel 300 résztvevője hat nyugat-magyarországi élelmiszergyártó céget, illetve a COOP Csoport két tagvállalatát látogatta meg.
Az utóbbi 2-3 évben kialakult gazdasági nehézségek miatt megerősödött annak fontossága, hogy Magyarország minél inkább önellátó legyen az élelmiszertermelés terén.
A Coop Rally-ra – ahogy minden évben – az Agrárminisztérium támogatásával került sor, dr. Nagy István tárcavezető pedig a hagyományoknak megfelelően vállalta a rendezvény fővédnöki szerepét. A Coop Rallyt a COOP üzletlánc 2006-ban rendezte meg első alkalommal. A teljes egészében magyar tulajdonú kereskedelmi lánc rendezvénysorozata több ízben is kiérdemelte az Érték és Minőség Nagydíjat. A rally az idei programjaival immáron 143 hazánkban működő vállalkozást mutatott be, és szinte a teljes FMCG szektor támogatását tudhatja maga mögött.
A magyar kormány minden olyan kezdeményezés mellé áll, amely a magyar élelmiszeripart segíti. A Coop pedig a rally-val már a 17. alkalommal hívja fel a figyelmet a minőségi magyar élelmiszerekre.
A Coop Csoport árbevétele 2022-ben 748 milliárd forint volt, ami több mint 10%-os növekedés 2021-hez képest.
A hálózaton belül több területen is technológiai fejlesztések zajlottak, zajlanak. Ennek emblematikus programja a napelemek telepítése, amellyel már több mint 400 Coop üzletet korszerűsítettek. A Coop az ország legszélesebb lefedettségű üzletlánca 1430 településen 2180 üzlettel vannak jelen.
Üzletfejlesztési stratégiája értelmében a Coop franchise versenyképességének növelése jegyében 2022-ben megkezdte működését egy minőségi vásárlási élményt biztosító üzletkategória. A Szuper Plusz a külső és belső arculat révén kitűnik a Coop-üzletek sorából. A hálózat az eltérő vásárlói szegmensek egyidejű kielégítésével, komplex szolgáltatási mix kialakításával teremt új értéket a hazai kiskereskedelemben. A hálózat üzleteiben vásárlók számára ez szélesebb termékválasztékot, valamint meghatározó egészségtudatos, minőségi, illetve folyamatosan megújuló akciós termékköröket jelent. A minimum 350 m² alapterületű üzlettípus kialakításánál fontos szerep jut a környezettudatossági szempontoknak és a legmodernebb technológiai megoldásoknak.